Schopenhouer

Naar aanleiding van een vraag m.b.t. de boeking telefonisch contact gehad met Ingrid en ben ik fantastisch geholpen, zeer vriendelijk, meedenkend en het opgelost. Prima ervaring gehad!

Weitje Minnebreuker

Fijn telefonisch contact gehad. De medewerkster heeft zeer haar best gedaan om ons (70+) te helpen met het voltooien van de boeking

C Vd Horst

Ik ben uitstekend geholpen vriendelijk personeel mijn vragen goed beantwoordt

Aren van Dam

Eerst bij een ander gevraagd duurde langer druk druk.
Eerst bij een ander gevraagd duurde langer druk druk.
We moesten maar een taxi nemen van vliegveld naar Savona 180 km !!!!! ze hadden ons moeten voorlichten dat je bij die reis ook vanaf een andere stad kon opstappen en ook met transfer ipv taxi !!

Toen naar Cruiseonline keurig direct onze vragen beantwoord en samen door de aanvraag gegaan werkte prima en zonder haast of druk erachter. binnen 7 minuten alles geregeld inl vlucht en transfer en korting op de prijs !
Keurig hoor wij zijn zeer tevreden

Martin Ruis

Top. Vriendelijk, behoorlijk efficiënt en steeds klaar voor de 'klant'.

Frans van Gelderen

Heb een goed contact gehad met de medewerkster, ben zeer netjes geholpen. Niets is te veel. Je vakantie begint al bij de boeking. Voor ons de eerste cruise, ben heel nieuwsgierig maar hoor alleen... Heb een goed contact gehad met de medewerkster, ben zeer netjes geholpen. Niets is te veel. Je vakantie begint al bij de boeking. Voor ons de eerste cruise, ben heel nieuwsgierig maar hoor alleen positieve berichten.

Cor van Dam

Makkelijk te boeken via de site.

smits

Achter de computer en buiten de regen zal ik wel of niet nog een keer gaan. 75 jaar afgelopen 12 jan. De meest gekke en leuke Verjaardag kaarten. Ik loop af en toe een beetje slecht ooit op 21... Achter de computer en buiten de regen zal ik wel of niet nog een keer gaan. 75 jaar afgelopen 12 jan. De meest gekke en leuke Verjaardag kaarten. Ik loop af en toe een beetje slecht ooit op 21 jarige leeftijd een ernstig ongeluk vanuit een rolstoel weer lopen de artsen in het ziekenhuis de fysiotherapeuten ze hebben geen medelijden met je!!!!!. Na 3 jaar weer goed lopen. Ik ben inmiddels Oma van 2 kleinkinderen de oudste bijna 13 jaar oud zijn zus 9 jaar oud. Pluk de dag ik ga met een zeer goede Maatschappij waar ik mij veilig voel in mijn hut en op de boot. Waar ik geniet van heerlijke maaltijden en bij goed kijken leuke mensen en een zeer goede service van grotendeels Aziatische mensen. Schatten van mensen.
Dag ex-man geniet van je heerlijke penthouse zittend in je stoel je wist het beter heb je al geraniums in de vensterbank!!!!Daar zit je dan te zitten. Mijn eigen familie brengt mijn naar de boot en onderweg maken we grappen wat ik misschien eventueel op de boot kan tegenkomen. Een rijke man Neen mijn leven is goed zo tot 24 augustus as. Ik heb er zin in.

klaas de jong

Het is voor ons de eerste keer en dus nieuw om eens een weekje te proberen en dus heel belangrijk om door cruise online goed begeleid te worden en dat tot dusver zeker lukt.

P. Chapel

Goed en duidelijk