Dvs

Prima, tot nu toe!

sylvia verbaas

Duidelijke website

Boy Ubaghs

Snel, accuraat, behulpzaam en prijsgunstig

Hans

Boeking ging prima nog contact gehad met een medewerkster had wat vragen over excursies deze heeft zij uiterst vriendelijk en met kennis van zaken beantwoord een voorbeeld voor anderen

Desiree van Egmond

Het opzoeken en boeken ging erg makkelijk, een fijne website, overzichtelijk en fijn te "bedienen"'.

M. Doorenbosch

Professioneel bedrijf

Marion Litjens

Via internet geboekt, nog een paar vragen gesteld en snel antwoord,
Prima service

De Buck E.

Op zoek om online een passende cruise te boeken, vergeleek ik de aanbiedingen bij verscheidene cruiseorganisaties.
Wat me onmiddellijk opviel is dat de website van CruiseOnline heel gemakkelijk te bedienen is. Na het invullen van de reisperiode, het vaargebied en het aantal reisgenoten, krijg je onmiddellijk zicht op alle mogelijke cruises van de verschillende rederijen. De informatie is hier overzichtelijk : rederij, cruiseschip, periode, vaarroute, transfer, prijs .... ziet men in één oogopslag. Verder de keuze verfijnen is noodzakelijk maar eenvoudig. Door bvb. de naam van het cruiseschip aan te vinken kan men voor zichzelf de meest interessante aanleghaven kiezen.
De 'booking' zelf verloopt vlot. Elke stap geeft je een duidelijk zicht i.v.m. je keuze (zonder/met vlucht, zonder/met drankpakket, ligging/soort kajuittype...) en de prijs.
Tenslotte is er een ruime keuze aan betaalmogelijkheden. Een kredietkaart is niet vereist.
De klantenservice verdient ook een pluim omwille van de zeer overzichtelijke en snelle bevestiging van elk onderdeel van de cruise (cruise, vluchten, transfer).