smits

Achter de computer en buiten de regen zal ik wel of niet nog een keer gaan. 75 jaar afgelopen 12 jan. De meest gekke en leuke Verjaardag kaarten. Ik loop af en toe een beetje slecht ooit op 21 jarige leeftijd een ernstig ongeluk vanuit een rolstoel weer lopen de artsen in het ziekenhuis de fysiotherapeuten ze hebben geen medelijden met je!!!!!. Na 3 jaar weer goed lopen. Ik ben inmiddels Oma van 2 kleinkinderen de oudste bijna 13 jaar oud zijn zus 9 jaar oud. Pluk de dag ik ga met een zeer goede Maatschappij waar ik mij veilig voel in mijn hut en op de boot. Waar ik geniet van heerlijke maaltijden en bij goed kijken leuke mensen en een zeer goede service van grotendeels Aziatische mensen. Schatten van mensen.
Dag ex-man geniet van je heerlijke penthouse zittend in je stoel je wist het beter heb je al geraniums in de vensterbank!!!!Daar zit je dan te zitten. Mijn eigen familie brengt mijn naar de boot en onderweg maken we grappen wat ik misschien eventueel op de boot kan tegenkomen. Een rijke man Neen mijn leven is goed zo tot 24 augustus as. Ik heb er zin in.

Score voor CruiseOnline.com: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
een cruise reis