Marianne van Dijk

Wij hebben veel cruises gemaakt, bij verschillende maatschappijen. Dit jaar voor het eerst met CruiseOnline, wat direct opviel was de geweldige bereikbaarheid, en de dames en heren aan de telefoon.... Wij hebben veel cruises gemaakt, bij verschillende maatschappijen. Dit jaar voor het eerst met CruiseOnline, wat direct opviel was de geweldige bereikbaarheid, en de dames en heren aan de telefoon. Ze helpen en geven goed advies. Onze cruise gaat beginnen in September a.s, maar wij weten nu al, hier willen wij blijven boeken. Dus CruiseOnline, ga zo door

M. Lemmens

Heel prettig

Knier Groot

-Netjes geholpen zeer vriendelijk, aanrader

Els Thomas

Boeken ging heel soepel. Tijdens telefonisch contact heel erg prettig geholpen. De medewerker was goed op de hoogte en gaf fijne en praktische tips en informatie. Als klant een gevoel dat je gezien... Boeken ging heel soepel. Tijdens telefonisch contact heel erg prettig geholpen. De medewerker was goed op de hoogte en gaf fijne en praktische tips en informatie. Als klant een gevoel dat je gezien en gehoord wordt.
Regelmatig up-date via mail over vertrek en aankomst etc….heel fijn‼️

Petra Visser

De eerste keer dat ik voor info belde, werd er meteen opgenomen. Ik wist niets van CruiseOnline en ben nogal wantrouwig geworden na opgelicht te zijn. Dus ik ging verder met mijn speurtocht naar een... De eerste keer dat ik voor info belde, werd er meteen opgenomen. Ik wist niets van CruiseOnline en ben nogal wantrouwig geworden na opgelicht te zijn. Dus ik ging verder met mijn speurtocht naar een leuke cruise, nadat ik eerst de betrouwbaarheid van de verschillende aanbieders had gecontroleerd. Ik koos, na veel bekeken te hebben, 2 weken naar de Canarische Eilanden. Het schip vertrekt vanaf Las Palmas. Dus koos ik voor een pakketreis. Wel zo handig. CruiseOnline was de enige die ook vervoer van de luchthaven naar de boot had geregeld. Wel zo handig als je onbekend bent in een land. Dat gaf voor mij de doorslag. Ik koos voor CruiseOnline. Het boeken ging eenvoudig op mijn computer. Ondanks mijn hoge leeftijd lukte het makkelijk. Ik kreeg meteen een bevestiging en goede informatie. Ik kijk vol vertrouwen de reis tegemoet.

Ricky en Henk Nijhof

Tot nog toe is alles duidelijk en volgens onze planning. Wij gaan 10 sept 87 en 81 jaar voor de 1e keer een cruis maken zijn heel benieuwd.

John van der Born

Voor een vraag van onze kant telefonisch contact gehad! Dit contact kwam zeer snel tot stand en op mijn vraag werd uiterst vriendelijk en adequaat geantwoord, waarna wij het vertrouwen kregen om tot... Voor een vraag van onze kant telefonisch contact gehad! Dit contact kwam zeer snel tot stand en op mijn vraag werd uiterst vriendelijk en adequaat geantwoord, waarna wij het vertrouwen kregen om tot een boeking over te gaan! Na onze boeking werd er via een vervolg e-mail Aan CruiseOnline wederom adequaat en direct contact gezocht met de betreffende Cruise-maatschappij aangaande wat te doen op het antwoord van onze eerdere vraag! Dit contact door hen met de betreffende Cruise-maatschappij resulteerde in een voor ons zeer gunstig antwoord en dat allemaal binnen een bestek van 1dag!
Onze oprechte complimenten gaan uit naar CruiseOnline en de desbetreffende medewerksters die ons uitstekend geholpen hebben en van dienst waren!

John van der Born
Irene van der Born-Oudshoorn

Jamal

Goede service en eerlijke uitleg!

K. Van Rooijen

Bijzonder prettig geholpen, door kundig personeel.

Hubertina Meijer

Dat is super, er w ordt snel gereageerd op een vraag via de mail. Het is duidelijk waar je een vraag kunt stellen, als je belt ben je binnen een paar minuten aan de beurt.