Marcia De Koning

Op dit moment moeilijk telefonisch te bereiken vandaar niet de 5 sterren!
Vriendelijkheid aan de telefoon niet bij alle medewerkers als prettig ervaren

Camiel

Overzichtelijke site waarop jezelf veel kan regelen. Als er iets niet helemaal helder is, is het gelijk lastig. Een persoon aan de lijn krijgen voor advies is eigenlijk niet te regelen.

Veys

Hartelelijk bedank om mijn reis te helpen boeken met de computerK

F. Brommet

Geeft niet op welk moment je belt, altijd is het druk en kan de wachttijd oplopen! Zelfs als er geen klant in de winkel staat🥵 bijzonder irritant ! personeel is aardig

Reactie Cruise Travel:

Geachte heer,
Bedankt voor uw mooie boeking.
Geachte heer,
Bedankt voor uw mooie boeking.
Onze telefonische bereikbaarheid is een aandachtspunt van ons dat voortdurend gemonitord wordt en we kunnen u melden dat wij hier in de afgelopen tijd een grote verbetering zien.
Ons enthousiaste serviceteam staat vanuit meerdere locaties en 7 dagen per week voor u klaar, Indien we iets voor u kunnen doen ter voorbereiding van uw reis, dan vernemen wij dit graag. Wij zijn ook per e-mail bereikbaar, en u kunt een terugbelverzoek doen.
Uw Cruise Travel team

Henk Kits

Er is zeer snel en adequaat gereageerd op mijn aanvraag. Dank aan mevrouw Natasja Brugman

Denis

Geen enthousiasme, cruises werden alleen maar duurder zei ze, h7lp was ver te zoeken. Ze wilde helemaal geen cruise verkopen.

Reactie Cruise Travel:

Geachte heer, mevrouw,
Geachte heer, mevrouw,
Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw bevindingen aan ons kenbaar te maken. Als servicegericht bedrijf herkennen wij ons niet in de door u geschetste situatie en bieden daarvoor onze verontschuldigingen aan.
Wij hebben met de gegevens die u verstrekt geen aanvraag kunnen vinden en kunnen het proces om die reden niet evalueren of beoordelen.
Graag krijgen wij de kans om uw vertrouwen in ons te herwinnen en u een passend voorstel te doen dat aansluit bij uw wensen. Ons enthousiaste serviceteam staat 7 dagen per week voor u klaar.
Uw Cruise Travel Team

Nusselder

Goed en accuraat

Ronald van der Zijde

Het boeken gaat snel. Met 24 uur is de offerte binnen.

Heemskerk

Lange wachttijden aan de telefoon. Onduidelijk mbt annuleringsverzekering bij prijs boven 3000.00 pp.

Ton

Na boeking goede service gehad.