Willem Hogeweij

Een all-in Cruise voor een betaalbare prijs
Geen onverwachte bijkomende kosten

Beste Willem Hogeweij,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Uw Cruise Travel team

Ricky Wilbers (Hendrika van der Linden volgens mijn paspoort?

Mijn ervaring is uitstekend.
De medewerkers die ik gesproken Christel en Ruben waren erg vriendelijk en duidelijk met hun uitleg naar aanleiding van mijn vragen.
Dus 100% tevreden

Reactie Cruise Travel:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wij waarderen dit enorm! Wij wensen u veel plezier toe op uw cruise!
Uw Cruise Travel team

Jatari beheer bv

Follow up is ronduit slecht

Geachte heer,
Geachte heer,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent over het proces. Wij zien in de communicatie dat onze serviceteammedewerkers alle inspanning hebben geleverd om aan uw wensen te voldoen. Zij zijn echter wel afhankelijk van de medewerking van onze leveranciers en vragen om uw begrip hiervoor.
Uw CruiseTravel team

Ronald Ackema

Moeilijk telefonisch te bereiken. Informatie op de website over beschikbare hutten blijkt onvolledig. Afhandeling va boeking correct.

Van der ham

Ik vond het heel goed gaan

Hub Schiffelers

Het boeken van een cruise online ging snel en was gemakkelijk te volgen.

Pim en Ria van Veen

Goed gesprek in de winkel en daarna geboekt via internet

Marcia De Koning

Op dit moment moeilijk telefonisch te bereiken vandaar niet de 5 sterren!
Vriendelijkheid aan de telefoon niet bij alle medewerkers als prettig ervaren

Camiel

Overzichtelijke site waarop jezelf veel kan regelen. Als er iets niet helemaal helder is, is het gelijk lastig. Een persoon aan de lijn krijgen voor advies is eigenlijk niet te regelen.

Veys

Hartelelijk bedank om mijn reis te helpen boeken met de computerK