JC Kuit

Telefonisch moeilijk te bereiken, maar service uitstekend

Bart de Bresser

Waardeloos

Geachte heer de Bresser
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u teleurgesteld bent over de tijd dat u aan de telefoon gewacht heeft.
Momenteel ervaren wij een grote belangstelling...
Geachte heer de Bresser
Momenteel ervaren wij een grote belangstelling voor cruisereizen waardoor de afhandeltijd van de aanvragen meer tijd in beslag neemt dan idealiter het geval zou zijn. Tevens kan de wachttijd aan de telefoon op piekmomenten oplopen. Onze enthousiaste medewerkers werken intensief om al onze klanten zo correct en snel mogelijk te behandelen.
Het spijt ons dat u zich hier aan geƫrgerd heeft en zich niet klantvriendelijk behandeld voelt.
Al onze klanten zijn erg belangrijk voor ons. De aanvragen die wij per e-mail en telefoon ontvangen, zullen wij met aandacht en op volgorde van binnenkomst behandelen. Tegelijkertijd zijn de cruisereizen zeer gewild en is de beschikbaarheid beperkt, Daarop hebben wij helaas geen invloed.
Wij danken u voor uw boekingen en wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis.
Team Cruise Travel

Marian

Meestal geen lange wachttijd ad telefoon. Medewerkers hebben parate kennis en helpen snel. Informatie is duidelijk.

Beste Marian,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie!

F van der Vaart

Voor het boeken van een cruise reis gaat mijn voorkeur uit naar telefonisch contact i.v.m. persoonlijke wensen. Helaas kwam ik steeds in een telefonische wachtrij die ik tot drie keer toe heb... Voor het boeken van een cruise reis gaat mijn voorkeur uit naar telefonisch contact i.v.m. persoonlijke wensen. Helaas kwam ik steeds in een telefonische wachtrij die ik tot drie keer toe heb afgebroken. Uiteindelijk via internet moeten communiceren en is de boeking tot stand gekomen. N.m.m. duurde het proces langer dan gewenst.

Beste F van der Vaart,
Beste F van der Vaart,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij streven ernaar iedereen even snel telefonisch te woord te kunnen staan, echter is het deze maand drukker dan we ooit ervaren hebben. Hierdoor lopen de wachttijden helaas op. Wij doen ons uiterste best om de tijden te verkorten.
Uw Cruise Travel team

Het is zo als we gewent zijn

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie!

Petra van Leeuwen

Alles is volgens mij goed gegaan. Wij namen de tijd en daarom was het wel storend dat er een tijdslimiet was. Wat betreft de aanbeveling: dat weten we pas na onze reis.

Beste Petra van Leeuwen,
Beste Petra van Leeuwen,
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We snappen dat u het als storend heeft ervaren dat er een tijdslimiet was, vaak komt dit omdat er met opties wordt gewerkt; hierbij kunnen we een bepaalde prijs tijdelijk voor u vasthouden.
Wij wensen u veel plezier toe op uw cruise!

Francis Bieshaar-van Veen

Het contact was goed, alleen mijn vraag om een parkeerplaats is nog steeds niet beantwoord, zou gebeuren bij eerste betaling maar nog niet gebeurd. Voor de rest is alles naar wens

Goedendag Francis Bieshaar-van Veen,
Goedendag Francis Bieshaar-van Veen,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Excuses dat u zo lang heeft moeten wachten op antwoord op uw vraag. Wij hopen dat u inmiddels helemaal tevreden bent en kunt genieten van de voorpret op uw cruise!

JCP de Haas

Duidelijk en zeer overzichtelijk!

Beste JCP de Haas,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Erik. S

Zeer tevreden over jullie website. Overzichtelijk goede filter opties en snel. Echt goed!

Beste Erik,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Heel erg fijn om te horen dat onze website helemaal naar tevredenheid heeft gewerkt!