Kwaliteit

Patricia Janssen

Parasol gekocht. Bedrijf reageert zeer traag en laconiek op klachten. Persoonlijk zou ik hier nooit meer iets kopen.

Jan B

Goede service, bij vragen hadden we snel reactie van de medewerkers via de chat, vriendelijk, duidelijke uitleg.

Opvallende sterken punten

Picknick tafel heeft goede kwaliteit hout, stevig, makkelijk in elkaar te zetten, alles wat je nodig hebt om hem in elkaar te zetten zit er bij.

van Rooyen

Duidelijke site.
Goede service

Perfect

Privé

Positief

Telefonische afstemming

Qarpe Diem b.v.

Prachtige en degelijke picknicktafel, niets mis mee. Het uiteleveren was echter bedroevend. Orderbevestiging was duidelijk en conform wens. Maar de leverancier, niet Countrywood, stuurde de zending... Prachtige en degelijke picknicktafel, niets mis mee. Het uiteleveren was echter bedroevend. Orderbevestiging was duidelijk en conform wens. Maar de leverancier, niet Countrywood, stuurde de zending naar een verkeerd (niet bevestigd) adres en er bleken niet 16, maar 15 bouten in de verpakking te zitten. Vanwege het ongemak werd me vrijdag, als pleister op de wonde, een bus olie toegezegd, die er nu, woensdag nog niet is... Binnendienst Fleur en Annemijn doen prima werk, wat dus aan de leverkant teniet wordt gedaan.

Binnendienst

A Verdel beheer

Goede website ,prima service

Goede website en service

KDE

Prima. Goeie prijs. Duidelijke site

Levertijd

Sylvia Zwaal

Mooi product voor een betaalbare prijs.

Super klantvriendelijk

Gerrits

Met countrywood zelf wel goed alleen wacht ik al een week voor een reparatie van mijn stoel of een nieuwe en vind dat niet zo leuk.

Goed bereikbaar

Scheepbouwer

Goed spul, je krijgt wat je besteld hebt. We misten een aantal moertjes maar gelukkig voor een paar euro bij de plaatselijke ijzerhandel kunnen vinden voor een paar euro, dus toch meteen in elkaar... Goed spul, je krijgt wat je besteld hebt. We misten een aantal moertjes maar gelukkig voor een paar euro bij de plaatselijke ijzerhandel kunnen vinden voor een paar euro, dus toch meteen in elkaar kunnen zetten (picknicktafel Madrid). De bezorger was niet aardig, eigenlijk echt heel onbeschoft ook.. misschien toch nadenken over een andere verzendwijze want zonde van de ervaring.

Opvallende sterken punten

Zoals verwacht (kwaliteit en het in elkaar zetten). Goed geprijsd.