9.8/10

Voortman Metal Recycling BV

Zeer goed en professioneel ICT bedrijf.
Problemen kennen ze niet en als ze er zijn word het altijd snel en correct opgelost.
zo doorgaan jongens.

Pultrum Rijssen bv

We doen al jaren zaken met RV Trading, en in al die tijd hebben ze ons nog nooit met een probleem laten zitten, ook niet 's-avonds of op zaterdag. Zowel voor de aparte werkstations als voor het... We doen al jaren zaken met RV Trading, en in al die tijd hebben ze ons nog nooit met een probleem laten zitten, ook niet 's-avonds of op zaterdag. Zowel voor de aparte werkstations als voor het netwerk worden de problemen altijd super vlot opgelost. Tevens denkt RV actief met ons mee met al onze ICT vraagstukken.

Wim Jansen Assurantien

Betrouwbaar, adequaat en uitstekende service.

Transport & Lifting Twenthe B.V.

RV Trading is een no nonsens bedrijf, korte lijnen en uitstekende service maken het voor ons de gewenste ICT partner

Troost Hoveniers

Goede en zeer snelle service! Uitstekende partner op ICT gebied. Verstand van zaken en erg klantvriendelijk!

Alpine Isolatie B.V.

Weten waar ze het over hebben. Denken niet in problemen, maar komen met oplossingen....

Vooral zo doorgaan...!

Oxcom

Een bedrijf met een enthousiast team met veel kennis en kunde. Denkt met de klant mee en wil te allen tijde klaar staafvoor de klant. Top service.

Zo doorgaan!

chr. woningstichting De Goede Woning

Voor een relatief kleine organisatie als de onze is het aspect van ontzorging van doorslaggevend belang. RV Trading maakt dat waar.

Blijf alert op de kwaliteit van je dienstverlening. Kwaliteit bouw je langzaam op, maar ben je heel snel kwijt.

Woodteq houtconstructies bv

Uitstekend!