Thinka

Algemene indruk was zeer goed.
Geweldige docent die de taaie stof met verve bracht.

Reactie Computrain:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis, Thinka.

Maurits

Aardige en enthousiaste cursus leider.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je review. Fijn dat de docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Marcel

Ik vond de cursus erg interessant en ook voldoen aan mijn verwachtingen. De docent had veel ervaring en kennis op het gebied van Scrum en Product Ownership en kon daardoor veel voorbeelden uit de... Ik vond de cursus erg interessant en ook voldoen aan mijn verwachtingen. De docent had veel ervaring en kennis op het gebied van Scrum en Product Ownership en kon daardoor veel voorbeelden uit de praktijk geven. Enige minpunt was dat vooral de eerste dag de reader niet aansloot op de presentatie. Dat had te maken met het feit dat de Nederlandse presentatie niet gelijk loopt met de Engelstalige reader. Ik raad aan om dat gelijk te trekken. Verder veel inspiratie opgedaan, top!

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Marcel. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Junilla

Fijne training waarin ik een update van Excel gekregen heb en weer nieuwe mogelijkheden heb mogen ontdekken.

Reactie Computrain:

Fijn dat je onze training hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Junilla!

Tevreden.

Reactie Computrain:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!
Computrain

Docent en locatie was top! Boekje zat wat gammel in elkaar toen ik het kreeg, maar de opleiding was prima.

Reactie Computrain:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Julien

Goede trainer die voldoende weet van de inhoud en ervaring heeft om praktische voorbeelden te gebruiken. De vorm was soms wat eentonig en het materiaal was niet altijd even handig om te gebruiken... Goede trainer die voldoende weet van de inhoud en ervaring heeft om praktische voorbeelden te gebruiken. De vorm was soms wat eentonig en het materiaal was niet altijd even handig om te gebruiken (Engels/Nederlandse versie, ietwat verouderd). Wel fijn dat er veel ruimte was om vanuit de groep ook ervaringen te delen en samen te kijken naar oplossingen.

Reactie Computrain:

We zijn blij dat je tevreden bent met ons training.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Claudia

Ik vond PSPO1 een fijne training en de docent was zeer kundig. Doordat we uiteindelijk maar met twee personen de cursus hebben gevolg was er veel tijd om op vragen in te gaan. Ik vond het een zeer... Ik vond PSPO1 een fijne training en de docent was zeer kundig. Doordat we uiteindelijk maar met twee personen de cursus hebben gevolg was er veel tijd om op vragen in te gaan. Ik vond het een zeer waardevolle training.

Reactie Computrain:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld. Bedankt, Claudia!
Computrain

Nog bekijken wat ik er mee kan

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je recensie!