Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Sunpro

Goede service, no-nonsense benadering.

J. Zacharias

Uitstekende service

Altijd bereikbaar en meedenken voor oplossingen bij problemen

Prima geen op-of aanmerkingen gewoon zo doorgaan

Ben vlot geholpen. Ben goed tevreden

MGB Reclame Assen

Reparatie Mac, snelle en vertrouwen gevende uitleg en daarna snelle reparatie.

Duidelijke uitleg.

Momenteel geen.

Frans

Zeer positieve ervaring.

Zeer positieve ervaring.

Je wordt zeer welkom ontvangen en deskunig te woord gestaan. Computerservice Assen heeft bijvoorbeeld bij mij het e.a. aangepast aan het netwerk waardoor nu alles flitsend werkt. Zonder dat hier torenhoge kosten tegen overstaan.

Service gericht met praktische oplossingen.

Ik vind het jammer dat bedrijven zoals Computerservice Assen ondergesneeuwd worden door de grote giganten en het internet. Ik kan alleen maar mensen adviseren gebruik te maken van de topservice!... Ik vind het jammer dat bedrijven zoals Computerservice Assen ondergesneeuwd worden door de grote giganten en het internet. Ik kan alleen maar mensen adviseren gebruik te maken van de topservice!

Zeer vriendelijke benadering door personeel

goede service

Arjan

Zeer goede service.

Ze doen altijd net even dat extra stapje doen voor de klant.

Problemen van onze PC goed opgepakt.

Thuis de situatie bekeken en een snelle service in het bedrijf.

zo doorgaan.

Na vernieuwing van LVD kabel werkte wifi niet goed meer, dit is daarna probleemloos verholpen

deskundigheid

Reactie Computerservice Assen:

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling, leuk dat er zelfs klanten vanuit mijn geboorteplaats Meppel naar ons toe komen.
Met vriendelijke groet, Joris

H Zeelenberg

Kende CA niet, via google er op af. Men snapte probleem meteen. Reparatie klaar binnen 3 dagen.
Zeer aanvaardbare kosten.

Volgens mij (en ik vergelijk dat met eerdere ervaringen elders) is hun kennis gekoppeld aan ook passie voor IT.
Weinig personeel, korte lijnen. Kosten tevoren gemeld.

Even opletten: als de stroom er af is geweest , klopt tijd niet meer, even weer goed zetten.