Beauty by Sorena

Slechte communicatie en hulp

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Er wordt geen antwoord op de vraag gegeven die ik stel. Er wordt op de site aangegeven dat je aparte formaten kan bestellen. Hoe en wat wordt er niet verteld. Als je daar naar vraagt krijg je een... Er wordt geen antwoord op de vraag gegeven die ik stel. Er wordt op de site aangegeven dat je aparte formaten kan bestellen. Hoe en wat wordt er niet verteld. Als je daar naar vraagt krijg je een heel onprofessioneel antwoord. Daardoor niet overgegaan tot aankoop

Goedemorgen,
Vreemde beoordeling van iemand die niet heeft besteld, maar bezoekers die dit lezen mogen het zelf beoordelen, daarom hieronder de opsomming van ons mail verkeer;
Goede middag,...
Goede middag,
Ik wil de vlag in een andere maat als op de site bestellen.
Namelijk 50×50×80cm
Ik zie niet waar ik zelf de maten in kan vullen.
Vriendelijke groet
Anne-Roos Verschoor-Mommer
Beauty by Sorena
Info.beautybysorena@gmail.com
Goedemiddag,
Nee, dat klopt idd, we hebben alleen de 3 standaard maten helaas,
--------------------------------------
Maar dit is wat er op de website staat : je kunt je kiosk vlag bestellen in praktisch alle denkbare formaten.
Daarmee wek je toch de indruk dat er andere maten te bestellen zijn buiten de standaard om.
Dus is dat mogelijk? Of klopt de website niet?
Groet,
Anne-Roos Verschoor-Mommer
--------------------------------------
Ja, dat klopt, maar aan deze ja zit wel een grote "maar", je dient hier wel zelf te zorgen voor een werkend drukwerk bestand, zoals bijlage,
daarom dat we 3 standaard maten erop hebben die het meest worden gebruikt,

Geweldige afwerking

Superieur

snel en accuraad afgeleverd

Reactie Company7.nl:

Dank je wel Egbert, fijne dag!

CLN Producties

Bestelling is naar wens en op basis van deskundig advies uitgevoerd.

Uw beoordeling

Naar punten op 10 een 10.

Geen opmerkingen

Dimitri

Goede service

Dikke 10

Alles perfect

Reactie Company7.nl:

Bedankt Dimitri voor je beoordeling!

De2Pk'tjes

Zware teleurstelling van de producten, op eerste zicht erg vlot te bestellen maar als je alles correct hebt doorgegeven krijg je het toch anders en dan is het volgens de aftersales een fout in de... Zware teleurstelling van de producten, op eerste zicht erg vlot te bestellen maar als je alles correct hebt doorgegeven krijg je het toch anders en dan is het volgens de aftersales een fout in de bestellen

Uw beoordeling

Jammer dat ze de klachten afwimpelen en niet ten gronde nemen

service en aftersales

Goedemorgen,
Uiteraard heeft deze beoordeling 2 kanten, je besteld rallybordjes met boorgaten maar levert een bestand aan zonder boorgaten, dan worden er geen boorgaten gemaakt..opzich logisch maar ik snap dat het vervelend is, gelukkig zijn de bordjes goed gelukt en kun je vrij gemakkelijk er een baar gaatjes "indrukken", kwestie van 5 minuten werk..
Ik wens je alvast een goed rally, en een goed pinksterweekend toe,
Fijne dag, Gerbrand

Dominique Vlaminck

Prima service

Uw beoordeling

Een probleem met het downloaden van een file werd snel verholpen

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Hoe "snijlijnen" toevoegen aan een ontwerp is niet duidelijk.

JPT Cartuning

Goedkoop en goedkwaliteit.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

goedkoper tov. andere bedrijven. het is er echt op geprint en geen sticker

Reactie Company7.nl:

Dank voor je beoordeling, fijne dag!

staatsbosbeheer Veluwe

Snel geholpen en erg praktisch zonder omwegen.

FIJN!

Snel

Cargift

Snelle afhandeling, mooi product

Fijn

Perfect gelopen. Goede communicatie

Reactie Company7.nl:

Dank je Reinier, fijne dag!

De Leckernij Werkendam

Superservice!

Uw beoordeling

Afgelopen week een bestelling voor beachvlaggen geplaatst. Helaas ging er bij de vervoerder e.e.a. mis waardoor een te late levering dreigde. Company7 heeft de order opnieuw gemaakt en verzonden... Afgelopen week een bestelling voor beachvlaggen geplaatst. Helaas ging er bij de vervoerder e.e.a. mis waardoor een te late levering dreigde. Company7 heeft de order opnieuw gemaakt en verzonden zodat ik mijn vlaggen op tijd binnen heb.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Persoonlijk contact en snelle reactie!

Dank voor je beoordeling,