Multi Auto

Snelle reactie, levering en mooi product

Uw beoordeling

Via email informatie opgevraagd direct een antwoord, ook wordt er mee gedacht.

Reactie Company7.nl:

Dank voor je beoordeling!

HADO Now

Dikke prima!

Uw beoordeling

Goede prijs, snelle levering!

Reactie Company7.nl:

Dank voor je beoordeling, fijne, zonnige dag!

Autobedrijf CAE

Goed bedrijf, betrouwbaar

Betrouwbaar

Snelle, korte reacties

Twikey

Correcte behandeling van onze bestelling.

Uw beoordeling

Het zag ernaar uit dat onze bestelling vertraging zou oplopen maar uiteindelijk kregen we die toch tijdig opgestuurd na een heel bekwame tussenkomst van de contactpersoon.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Meer info mbt verloop order (we hebben zelf moeten bellen om te weten te komen dat onze bestelling niet tijdig geleverd zou worden).

Rob

Veel beloftes maar nog geen levering. Bijzonder ook om nu uitgenodigd te worden voor feedback terwijl product nog niet geleverd is. Lang leve de automatisering! (Levering was nl eerst voor afgelopen... Veel beloftes maar nog geen levering. Bijzonder ook om nu uitgenodigd te worden voor feedback terwijl product nog niet geleverd is. Lang leve de automatisering! (Levering was nl eerst voor afgelopen vrijdag toegezegd)

Uw beoordeling

Veelbelovend maar nog geen bewijs…

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Neem zelf initiatief naar klanten toe en wacht niet af tot klant je benadert.

Goedemorgen,
Je bestelling komt een werkdag later dan gepland, gelukkig zijn er ergere dingen in de wereld dan dat een een stukje akoestisch vilt wat een dag extra op zich laat wachten, zoals ook gemaild, excuses voor het ongemak en een fijne, gezonde en plezierige dag verder,

Droneverzekering

Geweldig!

Goed werk geleverd

Snel en correct

Beauty by Sorena

Slechte communicatie en hulp

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Er wordt geen antwoord op de vraag gegeven die ik stel. Er wordt op de site aangegeven dat je aparte formaten kan bestellen. Hoe en wat wordt er niet verteld. Als je daar naar vraagt krijg je een... Er wordt geen antwoord op de vraag gegeven die ik stel. Er wordt op de site aangegeven dat je aparte formaten kan bestellen. Hoe en wat wordt er niet verteld. Als je daar naar vraagt krijg je een heel onprofessioneel antwoord. Daardoor niet overgegaan tot aankoop

Goedemorgen,
Vreemde beoordeling van iemand die niet heeft besteld, maar bezoekers die dit lezen mogen het zelf beoordelen, daarom hieronder de opsomming van ons mail verkeer;
Goede middag,...
Goede middag,
Ik wil de vlag in een andere maat als op de site bestellen.
Namelijk 50×50×80cm
Ik zie niet waar ik zelf de maten in kan vullen.
Vriendelijke groet
Anne-Roos Verschoor-Mommer
Beauty by Sorena
Info.beautybysorena@gmail.com
Goedemiddag,
Nee, dat klopt idd, we hebben alleen de 3 standaard maten helaas,
--------------------------------------
Maar dit is wat er op de website staat : je kunt je kiosk vlag bestellen in praktisch alle denkbare formaten.
Daarmee wek je toch de indruk dat er andere maten te bestellen zijn buiten de standaard om.
Dus is dat mogelijk? Of klopt de website niet?
Groet,
Anne-Roos Verschoor-Mommer
--------------------------------------
Ja, dat klopt, maar aan deze ja zit wel een grote "maar", je dient hier wel zelf te zorgen voor een werkend drukwerk bestand, zoals bijlage,
daarom dat we 3 standaard maten erop hebben die het meest worden gebruikt,

Geweldige afwerking

Superieur

snel en accuraad afgeleverd

Reactie Company7.nl:

Dank je wel Egbert, fijne dag!

CLN Producties

Bestelling is naar wens en op basis van deskundig advies uitgevoerd.

Uw beoordeling

Naar punten op 10 een 10.

Geen opmerkingen

Dimitri

Goede service

Dikke 10

Alles perfect

Reactie Company7.nl:

Bedankt Dimitri voor je beoordeling!