Sharelle Verheij

Mooi resultaat, maar helaas een kleine onzuiverheid/beschadiging in de hoek van de foto.

Uw beoordeling

Mooi resultaat, snelle levering, duidelijke benodigde constructie. Helaas wel de foto met een onzuiverheid/beschadiging in de hoek ontvangen.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Sterk: duidelijk, snel, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Sterk: duidelijk, snel, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Verbeterpunt: geprinte foto controleren op beschadigingen/onzuiverheden. Ik heb ook bij de bestelling gevraagd om bevestiging of de ingestuurde foto scherp genoeg was voor de te printen grootte. Hier had ik helaas geen terugkoppeling op gekregen.

Goedemiddag,
Dank voor je beoordeling, als het niet goed is, wil je dan er een foto van mailen, dan zet ik een herstel in, alvast bedankt!

Mooi produkt

Foto uitstekend afgedrukt

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Jammer dat de ophanggaatjes volledig op de boven en zijranden zaten, waardoor ze niet bruikbaar waren. (Scheurden dan ook onmiddellijk uit). Op order m.i. aangegeven 2cm uit boven- en zijkant. Jammer dat de ophanggaatjes volledig op de boven en zijranden zaten, waardoor ze niet bruikbaar waren. (Scheurden dan ook onmiddellijk uit). Op order m.i. aangegeven 2cm uit boven- en zijkant.
Verder mooi produkt.

Reactie Company7.nl:

Dank je Jan voor je beoordeling,
Ik heb je een mail gestuurd,
Fijne dag!

Carteam Niecar

Prima ervaring van bestelling tot levering

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

korte lijnen / geen factuur ontvangen (word wel nageleverd)

Reactie Company7.nl:

Bedankt Niels voor je beoordeling!

Co-creator

Behoorlijk tevreden maar verbeteringen mogelijk

Uw beoordeling

Over het algemeen tevreden. Levering liep volgens plan en kwaliteit van de print op katoenen doek is goed.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Er was een klein stukje (2mm) drukwerk losgeraakt van het doek, waarschijnlijk is het tijdens het proces ergens tegenaan gestoten of iets dergelijks. Het betrof een zwart deel, daarom zelf opgelost... Er was een klein stukje (2mm) drukwerk losgeraakt van het doek, waarschijnlijk is het tijdens het proces ergens tegenaan gestoten of iets dergelijks. Het betrof een zwart deel, daarom zelf opgelost met watervaste stift. Gevouwen verzenden is niet ideaal vanwege de vouwen die achterblijven in het doek. Opgerold is waarschijnlijk beter voor het behoud.

Hallo Jaime,
Dank voor je beoordeling en je opmerking,
Hallo Jaime,
Dank voor je beoordeling en je opmerking,
Als het niet goed is dan willen we het graag herstellen zodat wat je krijgt wel geheel volgens verwachting is, hoor het graag!

Maarten

Werkt fantastisch

Uw beoordeling

Snelle en duidelijke service. Mooi product en snelle levering.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Het zou fijn zijn om een soort proefdruk te krijgen. Ik kreeg nu uiteindelijk niet precies wat ik wilde.

Reactie Company7.nl:

Bedankt Maarten, fijne dag!

Vitaleer

Meedenkend, korte lijnen en duidelijk bestelproces.

Uw beoordeling

Gerbrand heeft ons bedrijf uitstekend geholpen in het verkrijgen van 8 nieuwe beachvlaggen. Nog enkele aanpassingen in het ontwerp werden zonder problemen door hem snel uitgevoerd.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

De beachvlaggen aanbieden zónder tassen als optie in het bestelproces, om hiermee het milieu te besparen als je de tassen niet gebruikt zoals in ons geval.

Reactie Company7.nl:

Dank voor je bericht en opmerking,
Fijne dag!

Ruben van Coevorden

Uitstekende en supersnelle service

Uw beoordeling

Ik heb zelden zo’n fantastische en snelle service meegemaakt. Van ontwerp, offerte tot uitvoering en bezorging alles binnen een paar dagen geregeld. Dit kan niet beter!

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Beter kun je het niet krijgen

Reactie Company7.nl:

Grote dank Ruben van Coevorden!

Olivier

TOP Service - Razendsnel geleverd

Uw beoordeling

Snel iets geregeld krijgen voor een beurs? Om 21u 's avonds nog een berichtje gekregen dat de goederen de dag nadien in België zouden kunnen geleverd worden met eigen vervoer... de dag nadien waren... Snel iets geregeld krijgen voor een beurs? Om 21u 's avonds nog een berichtje gekregen dat de goederen de dag nadien in België zouden kunnen geleverd worden met eigen vervoer... de dag nadien waren de goederen voor mijn deur :-)

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Supersnelle levering, supersnelle reactie bij vragen over bestelling ...

Dank je Olivier!

Janus van Hal

Prima! heldere website en communicatie

prima

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

(Duidelijker) aangeven dat als een bestand is ge-upload ter controle dat bij de def. bestelling meteen blijkt dat je niet meer hoeft te uploaden. Bij afmetingskeuze meteen aangeven dat je iets... (Duidelijker) aangeven dat als een bestand is ge-upload ter controle dat bij de def. bestelling meteen blijkt dat je niet meer hoeft te uploaden. Bij afmetingskeuze meteen aangeven dat je iets groter dan gewenst moet bestellen ivm randeffect

Reactie Company7.nl:

Janus, bedankt voor je reactie!

Rob Nelisse / Imageworkplace

Mooie plexiglas print, snel geleverd

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Het was me niet duidelijk dat er een folie over de print zat. Het oppervlak was gekrast en dus dacht ik dat er krassen op de print zelf zaten. Na bellen bleek dat er een beschermfolie op de print... Het was me niet duidelijk dat er een folie over de print zat. Het oppervlak was gekrast en dus dacht ik dat er krassen op de print zelf zaten. Na bellen bleek dat er een beschermfolie op de print geplakt was. Hartstikke mooi en dus niets aan de hand. Tip: schrijf erbij dat er een folie overheen zit.