Compaan

Service
Gebruikersgemak

Heel positief - ik kan nu makkelijk met mijn moeder en vader in Nederland beeldbellen nu ik niet naar Nederland kan (ik woon in Engeland)

duidelijk geluid en goed zichtbaar voor hen (doof/slecht zicht) en makkelijk te bedienen voor iemand met dementie. goede hulplijn. makkelijk op te zetten. fijn dat ik mee kan kijken op hun scherm.

het zou fijn zijn als we samen een spelletje zouden kunnen doen en daarbij ook zouden kunnen praten of zelfs elkaar konden zien.

internet

Het zorgt voor betrokkenheid

heel overzichtelijk

het geluid zou iets harder kunnen

door mijn kleindochter

Zeer positief. maakt wereld gebruiker groter en biedt familie mogelijkheid om op afstand vinger aan de pols te houden.

ook voor gebruikers met weinig tot geen digitale ervaring snel en eenvoudig te gebruiken.

vooralsnog niet

via krantenartikel

Geweldig, makkelijk in gebruik, ook voor mensen zonder enige computerervaring

Maakt (zelfstandig) beeldbellen mogelijk voor ouderen
Maakt (zelfstandig) beeldbellen mogelijk voor ouderen
Via foto's van de kleinkinderen meer betrokkenheid, dit is nu eenmaal de manier waarop de huidige generatie communiceert. En goed dat dit via Compaan ook voor ouderen mogelijk is.
De spelletjes die eenvoudig toegankelijk zijn

Het een slag kunnen draaien van foto's is niet mogelijk, is me i.i.g. nog niet gelukt

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via nichtje in de zorg en via bericht in de krant

Erna Kompier

Mooie manier voor met name oudere mensen om toch met de familie te communiceren

vriendelijk in gebruik, mogelijkheid om knoppen uit te zetten.

aanmelden via app op mobiel , inbellen vanaf andere compaantablet

artikel over gelezen

Gerard van Laar

Een prettige en goede ervaring om via Compaan contact te houden met je naaste die nu niet kan bezoeken in deze tijd.

Eenvoud in gebruik

De keuze van bellen en/of uitnodigen eenvoudiger maken, is niet duidelijk dat je dit moet aangeven in je contact gegevens. Het spel vier op een rij is na het spellen niet eenvoudig weer op te... De keuze van bellen en/of uitnodigen eenvoudiger maken, is niet duidelijk dat je dit moet aangeven in je contact gegevens. Het spel vier op een rij is na het spellen niet eenvoudig weer op te starten. Alleen via een nieuwe uitnodiging op te sturen is dit mogelijk, is er omslachtig.

Via mijn vrouw

H.M.F. Sanders- de Vries

Geweldige oplossing voor mensen zonder digitale kennis

Simpel en eenvoudig

In het scherm laten zie als je hebt geprobeerd te beeldbellen. Mocht er geen contact zijn, dan zou het fijn zijn als je kunt zien via het scherm dat er iemand heeft gebeld.

via internet

de Wit

Geweldige uitkomst en zeer gebruiksvriendelijk!

De Compaan is gemakkelijk in gebruik en het abonnement is zeer voordelig, gezien het onbeperkte aantal contactpersonen dat toegevoegd kan worden. Het was een aangename vetassing dat dit kon voor het... De Compaan is gemakkelijk in gebruik en het abonnement is zeer voordelig, gezien het onbeperkte aantal contactpersonen dat toegevoegd kan worden. Het was een aangename vetassing dat dit kon voor het lage abonnementstarief, in tegenstelling tot de info op Internet. Een veilige omgeving voor ouderen om te beeldbellen en handig voor de kinderen en/of mantelzorgers om overzicht te houden. Zeker een aanrader! Het feit dat je in een later stadium de Compaan nog altijd als een gewone tablet kunt gaan gebruiken en het plezier dat ouderen ervan hebben maakt de aanschafprijs van 300 meer dan goed. Ook leuk dat er op een zeer laagdrempelige manier gekeken kan worden naar foto's (fotolijstje!) en filmpjes die door de contactpersonen erop zijn gezet.

Via Internet

Chris Blekkenhorst

Tevreden

Stabiel en simpel

Aanmelden voor beeldbellen kan makkelijker

Collega

Mieneke

Fantastisch

Eenvoudig te bedienen voor mijn moeder van 90 jaar

De bingo wat vaker per week spelen. Gewoon voor het spel, niet voor de prijzen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een dame bij de Bloedbank en de krant