Compaan

Gebruikersgemak

Anne-Marie de Heus

Heel fijn

gemakkelijk persoonlijk contact met (klein)kinderen

de kerkknop. Nu met corona hebben veel kerken een livestream en die is heel lastig (op afstand) te verbinden met de compaan.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

via zoeken naar mogelijkheden op internet

Heel makkelijk en doeltreffend.

Gemak

geem

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Tip van iemand op mijn werk

Marijke de Korte

Prima en zeker in Coronatijd

Heel gebruikersvriendelijk

Een langer snoer want dat is echt veel te kort want je moet met een verlengsnoer werken om de stekker in het stopcontact te steken. Dat staat slordig en is onhandig met een extra snoer.
En het...
En het automatisch aangaan van het scherm wanneer je het scherm aantikt lukt vaak niet. Tenzij je op de knop bovenop indrukt maar dat is lastig wanneer je 93 jaar bent.
Tevens moet je mobiele telefoon niet te oud zijn anders werkt de Compaan app niet. Dat is jammer.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Mijn schoonzoon heeft jullie gevonden op Internet en die kennis met mij gedeeld. Ik ben zeker enthousiast.

Christien van Asch

Voor mijn moeder van 90 heel prettig om te beeldbellen.

Goede vormgeving, duidelijke picto's, goed beeld.

De herrineringsmail voor medicatie komt niet, heb ik over gebeld, niet opgelost, jammer. De bingo, te lawaaiig en nummers worden automatisch ingevuld, niet leuk.

Via familie

G. van Dijk

Compaan bezorgt mijn moeder in deze tijd veel contacten met de buitenwereld d.m.v. beeldbellen

Gemakkelijk te bedienen, fijn de herinneringen aan de medicijnen en voor haar kinderen is het fijn even lezen hoe goede de start van haar dag is. Daarnaast worden de geplaatste foto's zeer... Gemakkelijk te bedienen, fijn de herinneringen aan de medicijnen en voor haar kinderen is het fijn even lezen hoe goede de start van haar dag is. Daarnaast worden de geplaatste foto's zeer gewaardeerd.

De App-icoon van Compaan is erg vaag en onduidelijk, dit vraagt om verbetering.

Via een artikel in het Leidsch Dagblad

Robert

Zeer goede hulp

makkelijk te bedienen en simpel te installeren en beheren

delen van filmpjes

Via google

Professioneel, goede communicatie

Communicatie naar klant

Investeren in product (sw) stabiliteit en updates.

Google

Geweldig apparaat

Eenvoud in gebruik

Alarmknop toevoegen

Zoeken op internet

Lyda Braams

Fantastisch om oude moeder (95) uit haar isolement te houden..zij woont in een verzorgingshuis, en noemt de Compaan, haar vriend.

Beeldbellen, foto's en filmpjes bekijken. Agenda. Spelletjes.

Weet ik op dit moment nog niet. Door de corona kon ik niet fysiek mijn moeder in actie zien met de Compaan.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Tip via de pedicure van mijn moeder.

Marijn Elings

Had ik eerder moeten doen

Beheer op afstand, fool proof, goede hardware (samsung), 365d service en ruim voldoende apps om uit te kiezen

Look and feel van free website is wat oudbollig, ook de Compaan zou wel wat frisser kunnen ogen

Google