Karen

Prima, had meteen de muziek en arrangementen

snel en makkelijk

Reactie ChorusOnline:

Kort en krachtig deze review, we zijn er blij mee !!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Mirjam

Duidelijk

Ingezongen arrangement

Weet ik zo gauw niet

Reactie ChorusOnline:

en dan een (maar) 8 ontvangen bij een perfect product zonder verbeterpunten... ;) Hoe dan ook, bedankt voor de review !
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je...

Popkoor0183

overzichtelijk en snel en uitgebreid

PDF opdelen in de verschillende partijen ivm gebruik op ipads

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de perfecte score. Het splitsen van de PDF gaat helaas niet, daar is ons systeem (achter de schermen) niet op berekend. Zelf even splitsen is snel gedaan.
Bij vragen helpen we graag...
Bij vragen helpen we graag !

Care for Music

Zeer efficiënt en snel geregeld. Prima product.

Kwaliteit, gebruiksvriendelijk en snel

Reactie ChorusOnline:

Zo horen we het graag. Dank voor de fijne review !!

J Kamminga

Geschikte arrangementen voor alle niveau's en samenstellingen.

Goede inzage in de partituur en impressie met mp3 waardoor je weet wat je koopt.

Blijf werken aan diversiteit.

Reactie ChorusOnline:

Mooie score voor ons team, dank hiervoor !! ondanks Corona blijven we doorwerken aan prachtig repertoire voor je koor.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

koor Enjoy Markelo

Goede ervaring

snelle levering

Reactie ChorusOnline:

Een 9 op ons rapport, mooi ! Dank weer voor de fijne review !!

Backcorner

Geweldig!

Breed assortiment, voor alle stemgroepen is er iets te vinden!
Heel prettig dat er oefenbestanden meegezonden worden!

?

Reactie ChorusOnline:

En een zeer tevreden klant zorgt voor een blij team bij ChorusOnline, dat is waar we het voor doen, ondanks deze moeilijke tijden. Dank voor de mooie review !!
Het kadootje voor het invullen van...

Fiorettikoor

Vlotte, duidelijke bediening van partituur

Voorbeeldpartituur en mp3

Eenvoudige partituren voor starters

Reactie ChorusOnline:

Mooie review en dito score voor ons team !

Wederom een leuk arrangement van Chorus on Line

Duidelijk, snel, Goede inzage alvorens tot koop over te gaan

Voorlopig geen Tips, ga zo door.

Reactie ChorusOnline:

Perfecte score voor ons team, dank voor de fijne feedback !!

Hinke Jelsma

Supersnel en mooie, goed zingbare arrangementen.

veel keuze en goede info. Supersnelle levering en meerdere betaalmogelijkheden. Perfect.

Zou fijn zijn als de orkestbanden , net als eerder, weer in de zipbestandenfile zaten.

Reactie ChorusOnline:

Ook weer een prachtige review.
Ook weer een prachtige review.
Voor enkele titels wordt voor de orekestband doorverwezen naar een samenwerkende partij, dat zijn de afspraken met hen... en voor de klant een kleine moeite.