Popkoor AmeeZing

Alles netjes aangeleverd

evt

Reactie ChorusOnline:

Prachtige rapportcijfers voor het team, dank je wel en geniet van het arrangement !!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Unity

Ik ben erg tevreden over de producten die jullie leveren. vlot geleverd, duidelijke uitleg op de site, leuke arrangementen

snel geleverd, mooie arrangementen, ruime keuze

het zou handig zijn als er op de site bij elk nummer staat wat de of er veel hoge (hoger dan een e) of lage (lager dan een bes) noten in een lied zitten. Het is voor een deel wel uit het... het zou handig zijn als er op de site bij elk nummer staat wat de of er veel hoge (hoger dan een e) of lage (lager dan een bes) noten in een lied zitten. Het is voor een deel wel uit het bladmuziekvoorbeeld te halen... maar niet altijd even duidelijk. als een stuk vrij hoog geschreven is, weet ik dan al voor ik het ga uitpluizen dat het niet geschikt is voor mijn koor... ik heb geen echt hoge sopranen...

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de goede feedback.
Vaak is hoogte van de partijen ook een indicatie van Level (I-V)
Dank voor de goede feedback.
Vaak is hoogte van de partijen ook een indicatie van Level (I-V)
Bij een 'gemiddeld' nemen we ook het stembereik dat een 'gemiddeld' koor aan moet kunnen... level IV , is weer wat pittiger... etc

Rina Nass

Leuke arrangementen, gemakkelijk te bestellen en goed bereikbaar

gemakkelijk om arrangementen te bekijken, beluisteren en te bestellen

site is soms traag (maar dat kan ook aan mijn computer liggen)

Reactie ChorusOnline:

leuke review, waarvoor bedankt, altijd weer fijn om te horen dat ook klanten die al jaren bestellen nog steeds tevreden zijn !
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je...

E-motion

Fijne website, snelle levering

Overzichtelijke website, fijn dat je nummers kunt beluisteren zodat je een indruk krijgt van het arrangement dat je wil aanschaffen. Betaalbare arrangementen en natuurlijk de snelle levering.

nog geen kunnen vinden

Reactie ChorusOnline:

Ah... leuke review, met maximale score voor het team ! Dank je.

zangsstudio Lea van de Pol

Als zangdocente met aantal priveleerlingen studiokoor gevormd om meerstemmigheid te trainen.

fijn dat er ook voor kleine groepen betaalbare arrangementen zijn, groot koor met meer leden toch vaker meer budget.

op site mis ik de mogelijkheid om luistervoorbeelden te kunnen doorspoelen. Ingezongen demo's fijn en werken goed, maar komen vaak enorm computertechnish vervormd/vervaardigt over wat vaak... op site mis ik de mogelijkheid om luistervoorbeelden te kunnen doorspoelen. Ingezongen demo's fijn en werken goed, maar komen vaak enorm computertechnish vervormd/vervaardigt over wat vaak lachreactie bij leerlingen uitlokt.

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de goede feedback. Lachen is gezond :) we hebben onze VocalTracks in de afgelopen tijd enorm verbeterd, misschien de moeite waard nog eens te beluisteren via de webshop ?
Het kadootje...

Popkoor ZIP

Hele mooie arrangementen voor popkoren! We zijn heel blij met ChorusOnline. En als we vragen hebben dan is het lijntje heel kort en wordt je deskundig geholpen. Top!! We hebben al veel arrangementen... Hele mooie arrangementen voor popkoren! We zijn heel blij met ChorusOnline. En als we vragen hebben dan is het lijntje heel kort en wordt je deskundig geholpen. Top!! We hebben al veel arrangementen van jullie! Aanrader: Sweet child o'mine :-)

Hele snelle levering. Website en informatie is heel overzichtelijk.

Eigenlijk geen. Het ligt meer aan ons koor. We hebben niet zoveel mannen waardoor het soms lastig is om de partijen goed te verdelen.

Reactie ChorusOnline:

10/10... dank voor de perfecte review !! Probeer eens de Chorus-LIGHT (SAB)... daar staan er ook honderden van klaar...
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je...

Zangstudio Twente

Altijd heel makkelijk bestellen bij ChorusOnline

Er zitten juweeltjes van arrangementen tussen als je even goed zoekt

De damesarrangementen ook in laten zingen door dames en niet transponeren... ik snap dat dat heel veel tijd spaart.... maar toch

Let's get started

Leuke arrangementen en makkelijk instuderen. Zeer tevreden over het product en de afhandeling.

Het is makkelijk bestellen en te downloaden.

Tot op heden niet van toepassing.

Prachtige score, top !!

Jacqueline Bartels

Gewéldige arrangementen!

Website werkt adequaat, goed inzicht in de partituren, en de opnames.

Eigk niets!

Reactie ChorusOnline:

Voor ons weer een mooie start van de dag, leuke review, wij gaan door !!!

Raf Cox ( Just Music)

ChorusOnline is aanrader!

Duidelijk didactisch leermateriaal.

Geen.

Reactie ChorusOnline:

Helemaal leuk deze feedback !! Bedankt hiervoor.