martin

Ik heb zojuist 27-2-2022 betaald voor het opvragen van een rapport. Ik kreeg ik eerst een leeg rapport, na dit te hebben aangegeven per mail, hebben zij dit snel alsnog in orde gemaakt!
De...
De geleverde informatie helpt mij zeker.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank dat je contact met ons hebt opgenomen. Heel af en toe geven de systemen een onnodige error die een leeg rapport oplevert. Fijn dat wij het rapport alsnog voor u konden genereren. Mocht dit niet... Dank dat je contact met ons hebt opgenomen. Heel af en toe geven de systemen een onnodige error die een leeg rapport oplevert. Fijn dat wij het rapport alsnog voor u konden genereren. Mocht dit niet het geval zijn had je uiteraard geld teruggekregen voor het gekochte rapport.

Jelle

Ik vroeg een rapport bij u op van een te koop staande Camper (eigenaar buitenlandse naam) waaralleen algemene gegevens van bekend waren, tot mijn verbazing kon u geen rapport opmaken omdat er geen... Ik vroeg een rapport bij u op van een te koop staande Camper (eigenaar buitenlandse naam) waaralleen algemene gegevens van bekend waren, tot mijn verbazing kon u geen rapport opmaken omdat er geen gegevens bekend waren, vreemd dus. Na dit aan de verkoper te hebben meegedeeld heb ik tot nu toe niets meer van hem gehoord. (Het rapport hoefde ik niet te betalen omdat het niet te maken was)

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je opbouwende feedback. Helaas wil het voorkomen dat de systemen waaruit wij alle verschillende data verzamelen, een error geven en de data niet konden laden. Dit geldt helaas voor de door... Dank voor je opbouwende feedback. Helaas wil het voorkomen dat de systemen waaruit wij alle verschillende data verzamelen, een error geven en de data niet konden laden. Dit geldt helaas voor de door jou gecheckte camper. Uiteraard betalen wij dan altijd het geld terug en hopen we in de toekomst alsnog een compleet rapport voor je te mogen genereren bij een eventuele andere check van een auto of ander voertuig.

Linda

Met dit rapport in handen konden wij goed onderhandelen bij de aankoop van onze auto. Heeft zich dubbel en dwars terugverdiend, top.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Super dat het rapport zichzelf direct terug heeft verdiend, dat horen we graag. Veel veilige kilometers gewenst in de nieuwe auto.

Nora

Prima rapport heldere info

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je review. Fijn om te horen dat het rapport prima bevallen is.

Luuk

Helder en duidelijk rapport

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dat horen we graag, dank voor deze mooie review!

Astrid

Mooi uitgebreid rapport. Precies wat ik wilde. Dankzij checkmijnkenteken een betere onderhandelingspositie bij de autodealer.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Mooi om te horen dat het kentekenrapport je ook echt de handvatten heeft gegeven om die onderhandelingen aan te gaan.

Dylan

Fijn en overzichtelijk rapport.

André

Super uitgebreid rapport! Werkelijke waarde lag in lijn met mijn uiteindelijke verkoopprijs.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Mooi om te horen dat het rapport je extra bewijskracht heeft gegeven. Het rapport heeft je echt de onderhandelingspositie opgeleverd waarvoor deze bedoeld is.

M. Verschure

Het bestellen van het kentekenrapport ging heel makkelijk. Ik heb t netjes betaald maar ontving een leeg PDF-bestand. Na contact te hebben gehad zijn de kosten netjes terugbetaald.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je review en ontzettend vervelend om te horen dat je een leeg rapport hebt ontvangen. Zeker niet de bedoeling, maar helaas zijn wij afhankelijk van externe systemen waarvan wij de data... Dank voor je review en ontzettend vervelend om te horen dat je een leeg rapport hebt ontvangen. Zeker niet de bedoeling, maar helaas zijn wij afhankelijk van externe systemen waarvan wij de data verzamelen. Af en toe willen die haperen, waarbij ons systeem ook gaat haperen. Helaas bleef dit rapport ook na opnieuw genereren (aan de achterkant) leeg, uiteraard krijg je dan het geld retour. Fijn dat we het op deze manier konden oplossen.

Ronald

Rapport zelf mooi opgesteld met relevante technische informatie.
Denk dat waardeschatting wat te rooskleurig voor de betalende aanvrager wordt gehouden.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Hartelijk dank voor de aankoop van het kentekenrapport van Checkmijnkenteken.nl en de review die je hiervoor hebt achtergelaten.
Mooi om te lezen dat je het rapport zelf mooi opgesteld vindt en...
Mooi om te lezen dat je het rapport zelf mooi opgesteld vindt en je de informatie technisch relevant beoordeelt.
Je vraagt je echter (terecht) af of de waarde niet te hoog wordt ingezet. Deze data halen wij uit de daarvoor beschikbare kanalen en systemen van externe partners, die ook de dealers en garages gebruiken. Hier zetten wij niet nog een 'extraatje' bovenop. We willen je juist de echte waarde laten zien, we hebben er niets aan om die te hoog in te stellen.
Dat werkt alleen maar frustrerend en daarvoor zijn wij juist met dit kentekenrapport begonnen. Om een eerlijk beeld te geven wat een auto waard is. Of je garage/dealer dit ervoor wil geven is uiteraard een tweede, maar het geeft je wel de handvatten om te onderhandelen over de prijs.