Marije Paus

Rapport heeft bijgedragen bij verkoop van mijn auto :)!

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Wat fijn dat jouw complete kentekenrapport jou alle informatie heeft gegeven om ook de auto daadwerkelijk te verkopen. Precies zoals wij ons rapport hebben bedacht!

Casper

In eerste instantie leeg rapport. Na melding vrij snel het juiste rapport ontvangen

Jan Bouwes

Prima advies met volledige informatie

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Mooi dat ons kentekenrapport je alle handvatten en informatie heeft gegeven.

JB

Goede rapport ontvangen

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Wat fijn dat we je alsnog het juiste rapport konden sturen en excuus dat de data in eerste instantie leeg bleef :( Helaas zijn wij voor het genereren van het rapport afhankelijk van koppelingen.... Wat fijn dat we je alsnog het juiste rapport konden sturen en excuus dat de data in eerste instantie leeg bleef :( Helaas zijn wij voor het genereren van het rapport afhankelijk van koppelingen. Gelukkig konden we alsnog het juiste rapport genereren voor je!

Arthur Blom

Prima ervaring, zeer snel een uitgebreid rapport ontvangen.
Na opgave van een beperkt aantal gegevens zeer gedetailleerde gegevens ontvangen.
Het enige dat ontbrak is een datum van het...
Prima ervaring, zeer snel een uitgebreid rapport ontvangen.
Het enige dat ontbrak is een datum van het rapport, hetgeen een momentopname is.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je waardering en fijn dat alle gegevens jou zijn bevallen. De datum nemen we mee als feedback punt, maar is inderdaad een 'lastigere' omdat het momentopname is.

Anita Gronlo

Heb een rapport ontvangen waarbij alles op 0 stond, geen gegevens over de auto.

Dag Anita,
Dag Anita,
Dank voor het geven van de feedback. Inmiddels heb je uiteraard het juiste rapport ontvangen, met daarin alle gegevens van de auto. Helaas ondervonden we een error in het systeem, waardoor de data van de auto niet overschreven kon worden en dus op 0 bleef staan. Dat hebben we direct hersteld.

Peter

Krijg een blanko rapport waar ik niets op zie zelfs merk auto niet

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor uw genomen moeite om ons te beoordelen. Af en toe hapert het systeem waaruit de data (onder andere RDW) wordt opgehaald voor het rapport. Hierop hebben wij direct gehandeld. Niet alleen... Dank voor uw genomen moeite om ons te beoordelen. Af en toe hapert het systeem waaruit de data (onder andere RDW) wordt opgehaald voor het rapport. Hierop hebben wij direct gehandeld. Niet alleen heeft u uw geld terug gekregen, wij hebben ook uw nieuw gegenereerde rapport naar u opgestuurd.
Wij vinden het dan ook erg spijtig om deze review te ontvangen, nadat wij alles met u hebben proberen op te lossen en het geld en het rapport hebben opgestuurd. Helaas neemt u de telefoon niet op, wij waren graag even met u in gesprek gegaan.

Jasper Blaauw

Interessant rapport, alleen de auto voor 5 keer hun prijs verkocht

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Bedankt voor je genomen moeite om een review achter te laten. Voor ons voelt jouw review erg dubbel, want wij zijn hartstikke blij voor jou dat je de auto zo goed hebt weten te verkopen, maar het is... Bedankt voor je genomen moeite om een review achter te laten. Voor ons voelt jouw review erg dubbel, want wij zijn hartstikke blij voor jou dat je de auto zo goed hebt weten te verkopen, maar het is niet onze schuld dat het rapport je een lagere waarde geeft. Het rapport geeft je inzichten uit het RDW en andere data leverende systemen. Daar hebben wij geen invloed op. Die kijkt puur naar het aantal auto's dat vergelijkbaar is met de jouwe en hoeveel er daarvan te koop staan en hoe lang dat duurt voordat deze verkocht zijn. Daarop baseert het systeem een richtlijn wat je er minimaal voor terug zou kunnen krijgen.
Dat jij uiteindelijk jouw auto voor 5 keer meer hebt kunnen verkopen is alleen maar hartstikke mooi! Het rapport is leidend voor wat je er minstens voor zou kunnen krijgen als je de auto besluit te verkopen. Hieraan kunnen echter geen rechten ontleend worden. Dus wij zeggen super dat je de auto zo mooi verkocht hebt, maar daarmee is het rapport in de basis niet slecht.

Martin 2

Tja wat zal ik zeggen. Voor dit bedragje een groot uitgebreid rapport ontvangen.

Willem

Nog voordat ik überhaupt een volledig rapport had opgevraagd al de eerste onregelmatigheden gezien. Eerste toelating 13-11-2017. Eerste afgifte Nederland 19-06-2019. Import auto ??? NEE !!!! Nog voordat ik überhaupt een volledig rapport had opgevraagd al de eerste onregelmatigheden gezien. Eerste toelating 13-11-2017. Eerste afgifte Nederland 19-06-2019. Import auto ??? NEE !!!!

Als zoiets simpels al onjuist vermeld staat dan geeft dat echt geen vertrouwen. Dus dan ook geen gebruik gemaakt van deze site.!!

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je genomen moeite om ons van waardevolle feedback te voorzien. Inderdaad in het voorbeeldrapport dat je gedownload hebt, gaf het systeem foutieve informatie terug. Hoe en waar dit door... Dank voor je genomen moeite om ons van waardevolle feedback te voorzien. Inderdaad in het voorbeeldrapport dat je gedownload hebt, gaf het systeem foutieve informatie terug. Hoe en waar dit door komt zoeken we uit, dank dus voor deze terugkoppeling.
In het daadwerkelijke (betaalde) rapport stond er wel netjes dat de auto een import auto betreft, dus deze data leggen wij naast elkaar om te ontdekken waar de fouten vandaan komen. We snappen dat dit wellicht geen vertrouwen wekt, maar voel je vrij om een volgende keer contact met ons op te nemen zodat we alle data van je auto inzichtelijk kunnen maken zodat je wel het vertrouwen in ons platform krijgt.