Oldenburger

Volledige info over de auto hetgeen ons heeft besloten hem aan te schaffen.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Goed om te horen! Veel veilige kilometers gewenst in de nieuwe auto.

Marije

Mijn onderhandelingspositie was veel beter met de autodealer doordat ik beter inzicht had wat mijn auto waard was.

Hilde

Goed overzichtelijk rapport, met heldere inzichten die ik goed kan gebruiken

Leroy

Eindelijk een transparant rapport

Pascal

Prima rapport, waarde van de auto komt heel dicht bij de werkelijkheid! Verder een overzichtelijk rapport en goed te begrijpen wat er in staat.

Kaj

Kort, bondig en duidelijk! Meer dan voldoende informatie. Zeker het gedeelte met hoevaak een soortgelijke auto is verkocht, hoeveel er worden aangeboden en wat de gemiddelde tijd is dat een dealer... Kort, bondig en duidelijk! Meer dan voldoende informatie. Zeker het gedeelte met hoevaak een soortgelijke auto is verkocht, hoeveel er worden aangeboden en wat de gemiddelde tijd is dat een dealer hem in bezit heeft. Sterkt mijn positie! Aanrader!!

Bas

Zeer snel, duidelijk en handig

Leander Rotshuizen

Het volledig rapport gekocht en meegenomen naar de dealer die mij mijn nieuwe Seat wilde verkopen. Na hard te onderhandelen op basis van de reële verkoopprijs in het rapport toch nog €250 af kunnen... Het volledig rapport gekocht en meegenomen naar de dealer die mij mijn nieuwe Seat wilde verkopen. Na hard te onderhandelen op basis van de reële verkoopprijs in het rapport toch nog €250 af kunnen dingen.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Super, dit horen we graag! Het kentekenrapport is er om jouw onderhandelingspositie te versterken. Fijn dat dit ook echt voor jou gewerkt heeft. Veel veilige kilometers gewenst in jouw nieuwe Seat!

Nienke

Duidelijk en uitgebreid rapport ontvangen. De informatie die ik wilde weten voor dat ik mijn auto verkoop staat er allemaal in. Top!

Stephan

Fijn en compleet rapport die mij alle informatie gaf over mij auto. Klaar voor de verkoop!