Job-er

Correcte afhandeling eerlijke mensen

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Fijn dat je ons zo hebt ervaren.

M Hoesen

Duidelijk rapport

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Fijn dat ons rapport duidelijk was. Succes met alle informatie.

Bert

Zeer duidelijke beschrijving

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Top dat je ons rapport zo goed beoordeelt.

zandberg

Uitstekend

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Goed om te horen dat je ons rapport als uitstekend beoordeelt.

Prive !

Fantastische samenvatting van de gegevens van mijn Kia Venga 1.6 dynamic september 2015.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Goed om te horen, hopelijk biedt het rapport alle handvatten!

B v beurden

Ging in eerste instantie fout met inzien rapport , maar inmiddels opgelost door bedrijf.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Fijn dat we het zo snel met je konden oplossen. Soms hapert het systeem en krijg je inderdaad niets te zien. Zeker niet de bedoeling, maar dan sturen we het rapport natuurlijk direct na. Soms is een... Fijn dat we het zo snel met je konden oplossen. Soms hapert het systeem en krijg je inderdaad niets te zien. Zeker niet de bedoeling, maar dan sturen we het rapport natuurlijk direct na. Soms is een auto niet bekend en blijft het rapport helemaal leeg, dan krijg je natuurlijk direct je geld terug!

Luuk Beukema

Helaas is er niet genoeg informatie te krijgen uit de diverse databases waarvan checkmijnkenteken.nl gebruik maakt daar het om een auto uit 1992 gaat. We jammer natuurlijk maar de kosten werden weer... Helaas is er niet genoeg informatie te krijgen uit de diverse databases waarvan checkmijnkenteken.nl gebruik maakt daar het om een auto uit 1992 gaat. We jammer natuurlijk maar de kosten werden weer netjes teruggeboekt, klasse

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Erg vervelend inderdaad dat jouw auto in de database niet goed is opgenomen, waardoor je een leeg rapport hebt ontvangen. Fijn dat we het wel snel voor je hebben mogen oplossen, want uiteraard krijg... Erg vervelend inderdaad dat jouw auto in de database niet goed is opgenomen, waardoor je een leeg rapport hebt ontvangen. Fijn dat we het wel snel voor je hebben mogen oplossen, want uiteraard krijg je geld terug. Je betaalt immers voor een volledig rapport en niet voor niets!

van Gurp

Heel slecht bevallen

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank je wel voor je achtergelaten review.
Dank je wel voor je achtergelaten review.
Wij hebben geprobeerd contact met je op te nemen, want wij zouden graag willen weten wat er heel slecht is bevallen. Volgens ons systeem heb je een volledig rapport gekregen, dus we horen graag wat er mis is. Dan kunnen we het eventueel toelichten, oplossen of in onze dienstverlening aanpassen.
Stuur ons vooral een mailtje > contact@checkmijnkenteken.nl zodat we contact met je kunnen opnemen indien je dat wenst.
^ Team van Checkmijnkenteken.nl

Ghof

Dacht dit rapport aan te vragen om de markt waarde van nu te verkrijgen maar kwam bedrogen uit, er stond alleen een pagina over de inruilwaarde.

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de waardevolle feedback op ons betaalde en volledige kentekenrapport.
We betreuren het dat het voor je voelt dat je bedrogen uit bent gekomen. Dat...
Beste meneer/mevrouw,
We betreuren het dat het voor je voelt dat je bedrogen uit bent gekomen. Dat is zeker niet onze bedoeling en ons volledig rapport biedt je juist alle handvatten om je auto te verkopen voor een bepaalde waarde, de waarde van nu.
Deze waarde laten wij zien als de actuele 'inruilprijs'. Dat komt omdat een autowaarde afhangt van veel verschillende factoren. Dat zijn factoren zoals hoeveel gelijkwaardige auto's te koop staan, hoe lang deze te koop staan en dus de mate van populariteit van het merk en model.
Je kunt de inruilprijs dan ook oprecht lezen als de huidige waarde waarvoor je NU de auto kunt verkopen. Het volledige rapport dat je ontvangen hebt, geeft je dus wel degelijk de juiste waarde op de pagina die je benoemt.
We hopen je hiermee alle handvatten alsnog te hebben gegeven over de huidige waarde van jouw auto. Verkoop je die aan een dealer dan zul je dit bedrag ervoor krijgen. Verkoop je hem zelf dan kan deze zelfs nog iets hoger uitvallen, omdat we hier geen berekening op los kunnen laten op basis van de RDW data. Maar het rapport geeft je wel degelijk de waarde.
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij die uiteraard graag. We waarderen bovendien de feedback over de manier waarop we de waarde tonen, dus zullen hier zeker naar kijken.
Hartelijke groet,
Team Checkmijnkenteken.nl

Jos Peters

Uitstekend bevallen.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Fijn dat het rapport uitstekend bevallen is, goed om te horen!