Cevo

John Mol

Vreindelijk personeel. Weten waar ze het over hebben, erg behulpzaam

Reactie Cevo:

U mag erop blijven rekenen dat u bij ons steeds de beste service krijgt, daar zorgen we dagdagelijks voor.

Myriam Jacobs

Ik heb vooral gewaardeerd dat ze een uur van levering laten weten.

Hilde

Voor communicatie en levering.
Wel zeer ruim ingepakt...

Reactie Cevo:

Dankjewel voor je leuke bericht. Hopelijk tot snel tijdens een volgend bezoek aan onze webshop!

Rita Gerlo

Prima!’

Reactie Cevo:

Bedankt voor de 5-sterren review!

D.J. Bolt

In Nederland kun je veel noodzakelijke randprofielen niet krijgen bij b.v. Gamma, Praxis. Dat betekent dat je voor zulke profielen van een paar tientjes meer dan 70 euro verzendkosten moet betalen.... In Nederland kun je veel noodzakelijke randprofielen niet krijgen bij b.v. Gamma, Praxis. Dat betekent dat je voor zulke profielen van een paar tientjes meer dan 70 euro verzendkosten moet betalen. Dat is niet goed.

Beste,
Wij hebben uw review goed ontvangen, dankjewel.
Spijtig te vernemen dat uw aankoop via onze webshop niet beantwoord aan uw verwachtingen.
We streven namelijk elke dag naar de...
Beste,
Wij hebben uw review goed ontvangen, dankjewel.
We streven namelijk elke dag naar de beste service & kwaliteit !
Het logistieke bedrijf waarmee we samenwerken heeft vaste tarieven per regio, voor Drachten in Nederland (310km)
kunnen we niet laten leveren onder dat tarief.
Met vriendelijke groet.
HW

jean van gorp

Ik zit te wachten op een mail van mijn bestelling , hoe kan ik nu beoordelen

Beste Jean,
Bedankt voor uw feedback.
Beste Jean,
Bedankt voor uw feedback.
Tijdens het bestelproces koos u voor de optie om uw bestelling in onze winkel te komen afhalen. Hiervan ontving u op dinsdag 21/06 een bevestiging. Indien u hieromtrent nog vragen kan u steeds contact opnemen via het contactformulier op onze website.
Groeten, HW

Jan Mertens

Ok

Reactie Cevo:

Bedankt om de tijd te nemen om deze positieve ervaring te delen, het doet ons plezier!

Wouter De Saedeleer

Fantastische en zeer vriendelijke service.

Reactie Cevo:

Bedankt voor de 5-sterren review!

Rony De Donder

Snelle hulp en levering

Reactie Cevo:

Bedankt voor uw mooie woorden. Laat ons zeker weten op welke manier we onze service kunnen verbeteren zodat we nog beter scoren.

Jonny Loockx

Positief

Reactie Cevo:

Bedankt voor de 5-sterren reactie!