Cevo

Sally Van Brusselt

Reactie Cevo:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

MARC VERTOMMEN

Snel geleverd, interessante prijs van het produkt

Reactie Cevo:

U mag erop blijven rekenen dat u bij ons steeds de beste service krijgt, daar zorgen we dagdagelijks voor.

Gaston Strauven

Mijn aankoop via de webshop heb ik vlot kunnen afhalen. Behulpzame en vriendelijke bediening door het personeel. 👌

Reactie Cevo:

Bedankt voor deze mooie woorden, het is heel motiverend om positieve feedback te ontvangen, hopelijk tot binnenkort!

Marc Ven

Super tevreden

Reactie Cevo:

Super dat je onze winkel weet te waarderen, bedankt voor je feedback!

Merhan Sulejmani

Bedank

Reactie Cevo:

Bedankt om de tijd te nemen om deze positieve ervaring te delen, het doet ons plezier!

Patrick Goossens

Alles positief ,iets langer leveringstermijn

Reactie Cevo:

Bedankt voor de 5-sterren reactie!

Tess Vercammen

Prima service, eerlijke prijzen, bestelling stond snel klaar en was heel makkelijk en snel af te halen.

Reactie Cevo:

Dankjewel voor deze mooie review! Hopelijk tot snel tijdens een volgend bezoek aan onze winkel.

Omer Broeckaert

Vlotte en goede levering

Guido Claes

Heel professionele totaalaanpak. Ordelijke winkel met groot aanbod. Goede voorraad van materialen. Prijsgunstig. Zeer duidelijke uitleg gekregen van adviseur over producten voor sanitair.

Reactie Cevo:

U mag er op blijven rekenen dat u bij ons steeds de beste service krijgt, daar zorgen we dagelijks voor. Heel graag tot een volgend bezoek.

Dora Kaspers

Uitstekend!