Uitstraling Showroom

franke

Snelle en nette aflevering

ga zo door

Tineke Steur

Het deskundige personeel bracht voor mij de rust die ik nodig had om in mijn woning door kleuren, matrialen en mooie, praktische meubels een oase van rust te creëren, die ik nodig heb.
Mijn...
Mijn woning is nu perfect in balans.
De organisatie in samenwerking met andere bedrijven werd door Carré tot in de puntjes verzorgd en alkes op schema. Een dikke 10 verdient dit team van orachtige en lieve mensen. En ze lusten graag kroketten, dus mocht je ze willen verassen dan met een kroket.
Veel liefs Tineke Steur ❤️

Fam. Veerman

Wij zijn meer dan zeer tevreden.
De samenwerking samen met kex is ons heel goed bevallen. Met alle vragen konden we continue op ze terug vallen.
En alles wat on hun macht was werdt gedaan....
Wij zijn meer dan zeer tevreden.
En alles wat on hun macht was werdt gedaan. We zijn daar zeer over te spreken. In een woord topbedrijf.

Nee, zou niet weten wat ze nog meer zouden kunnen, dan wat ze nu al doen.

E. Hooiveld

Hele fijne winkel met deskundige en vriendelijke medewerkers. Komen afspraken na en denken mee. Hier onze vloer gekocht en door hun laten leggen. Zowel de kwaliteit van de vloer als het leggen is top.

E. Jonk

Vriendelijk personeel, levert goede kwaliteit!

AH Romijn

Vriendelijk en hulpvaardig de aflevering erg netjes personeel zeer correct

K. Bakker

Geen verbeterpunten

P bakker

Uitstekend

Yolanda Jansen

Mooie zaak, goed geholpen door Lesley en uiteindelijk de stoel bezorgd door vriendelijke bezorgers!

een paar x de zaak bezocht, div mensen zitten er achter de balie maar namen niet de moeite om naar ons toe te komen. Na zelf het eea te hebben bekeken toch nog een keer teruggekomen en toen goed en... een paar x de zaak bezocht, div mensen zitten er achter de balie maar namen niet de moeite om naar ons toe te komen. Na zelf het eea te hebben bekeken toch nog een keer teruggekomen en toen goed en vriendelijk geholpen door Lesley