Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

Lefebre

Twee keer in de zaak geweest en twee keer door een andere verkoper geholpen beide zeer vriendelijk en hebben alle tijd voor je. Kantelen Verbeter punten opnoemen.

Mega mooie spullen en goed geholpen.

Henk Hilstra

Deskundig en eerlijk advies van de verkoper.
Een grote sortering van kwaliteitsproducten.

Geen verbeterpunten of tips.

Wim

Zeer goede ervaring. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Margot Zondervan

Na een lange zoektocht naar een geschikt bankstel, kwamen wij uiteindelijk terecht bij Carré Wonen in Volendam. Dankzij t professionele advies en meedenken van de verkoper, zijn wij geslaagd en heel... Na een lange zoektocht naar een geschikt bankstel, kwamen wij uiteindelijk terecht bij Carré Wonen in Volendam. Dankzij t professionele advies en meedenken van de verkoper, zijn wij geslaagd en heel erg tevreden. Ook bezorging ging perfect, alles geïnstalleerd en afval mee terug. Kortom, dikke pluim voor Carré. Voortaan direct naar Volendam!
Familie Zondervan uit Amsterdam

Ga zo door

W. Libert

Correct. Vriendelijk. Goede garantieafwikkeling. Ik ben tevreden.

Ik zou het niet weten.

Marianne van Beemdelust

Perfect geadviseerd bij de inrichting van ons nieuwe woning. Eindresultaat is prachtig geworden. Super aardige jongens. Niets was hun teveel.

Jannig Binken

Alles was God geregeld

Zou het niet weten

Reindert en Yvonne Eijk

Heel fijne meubelzaak . Betrokken en prettige medewerkers. Mooie collectie ook. Al onze meubels in onze nieuwe woning bij hen gekocht. Alles op tijd geleverd. Kortom een super zaak.

Uitstraling buiten en parkeren zou beter kunnen, maar daar moet je door heen kunnen kijken.

rené Steur

In maart hangkast besteld.De Jonge envriendelijke verkoper gaf direct duidelijk aan dat er een lange levertijd op zat.Geen beloften die later niet waargemaakt kunnen worden maar meteen een eerlijk... In maart hangkast besteld.De Jonge envriendelijke verkoper gaf direct duidelijk aan dat er een lange levertijd op zat.Geen beloften die later niet waargemaakt kunnen worden maar meteen een eerlijk verhaal.2 weken geleden netjes gebeld dat dat kast binnen was en meteen een afspraak gemaakt voor levering.2 dagen voor levering opnieuw gebeld om kort te sluiten welk tijdstip ons het beste schikte.Vandaag prompt om 9.00 stonden de mannen voor de deur.
het betreft hier vakmensen die meteen aan de gang gaan.In overleg werd de kast geplaatst en op advies van de monteurs iets anders geplaatst dan aanvankelijk bedoeld,een verbetering.Ook de bedrading van de TV en box werden meteen aangesloten en gecontroleerd of alles werkte en naar wens was.verpakkingsmateriaal werd meegenomen en alles werd spic en span achtergelaten.Wij zijn dan ook uitermate tevreden over de manier waarop dit allemaal is gegaan.Wij hebben al vakeer zaken gedaan met Carre en kunnen alleen maar lovend zijn over dit mooie bedrijf en haar jonge medewerkers.Chapeau !