Uitstraling Showroom
9.8/10
Diversiteit Collectie

Fam Tol

Heel positief

Ik zou het zo niet kunnen bedenken.

H.A.Snoek

Goed advies, verkoper nam de tijd zonder opdringerig te zijn.

R. van Herrikhuijzen

Zeer goed geholpen door Ed en later door Nico. Hier is de kennis en service nog zoals je hoopt dat hij zal zijn, geweldig!

Zou het niet weten

Jessy Tol

Wij zijn heel blij met de prachtige meubels en service van Carré. Heel vriendelijk en meedenkend personeel. Er wordt ook altijd heel snel gereageerd op vragen. Carré is echt een aanrader!

Geen.

Astrid Offenberg

Een slaapkamerkast kopen als je niet van kasten houdt. Meerdere winkels bezocht, bij Carré wel 4 keer langs geweest en elke keer weer: vriendelijk, niet pushen, wel meedenken! Voor Carré gekozen en... Een slaapkamerkast kopen als je niet van kasten houdt. Meerdere winkels bezocht, bij Carré wel 4 keer langs geweest en elke keer weer: vriendelijk, niet pushen, wel meedenken! Voor Carré gekozen en op 6 juli is de kast bezorgd en in elkaar gezet. Resultaat: de kast is mooi, past perfect bij de kamer en de ruimte is optimaal benut.
Ik ben er ontzettend blij mee!

Een leuke foto van jullie team specialisten maar waar zijn de vrouwen??

Fam. Van Rees

Heel goed geholpen door Joyce! Vriendelijk en een goede service. Blij met het eind resultaat van de woning

zwarthoed

Geweldig

gewoon zo blijven toppers

Marijke

Carre is en blijft een aanrader, vriendelijkheid, service, kwaliteit, montage... allemaal een dikke plus!

Fam. Jonk

Wij komen altijd graag bij Carré. Je word altijd vriendelijk geholpen en hebben alle tijd voor je. Wij zijn super blij met onze nieuwe op maat gemaakte meubels, salontafel, eettafel, jaloezieën en... Wij komen altijd graag bij Carré. Je word altijd vriendelijk geholpen en hebben alle tijd voor je. Wij zijn super blij met onze nieuwe op maat gemaakte meubels, salontafel, eettafel, jaloezieën en vitrage. Bedankt voor de goede service!

Nee ik zou het niet weten

Fam. Van Rij

Wij zijn heel blij met onze nieuwe bank, fauteuil, salontafel, bijzettafel, vloerkleed, nachtkastjes en accessoires. Nu wachtend op de bijpassende poef. Prachtige winkel met heel vriendelijk en... Wij zijn heel blij met onze nieuwe bank, fauteuil, salontafel, bijzettafel, vloerkleed, nachtkastjes en accessoires. Nu wachtend op de bijpassende poef. Prachtige winkel met heel vriendelijk en kundig personeel! We zijn fantastisch geholpen, en kunnen iedereen Carré wonen aanraden!

N.v.t.