Uitstraling Showroom
Diversiteit Collectie

Koning

Zeer tevreden:
- correcte behandeling;
- deskundige uitleg en presentatie;
- naar tevredenheid thuis geleverd en in elkaar gezet.

Niet voor zover ik kan zeggen.

Simon keizer

Het bedrijf voor al u woonwensen!!! Zeer klantvriendelijk voor ieder wat wils en alles onder één dak!!! Wonen slapen keukens badkamers wc’s verder hoef je niet!! Hier vind je alles ook qua... Het bedrijf voor al u woonwensen!!! Zeer klantvriendelijk voor ieder wat wils en alles onder één dak!!! Wonen slapen keukens badkamers wc’s verder hoef je niet!! Hier vind je alles ook qua accessoires voor in je hele huis???????? En vergeet niet hoe leuk het personeel is ??

Niks aan toe te voegen ga zo door

Fam. De Koning

Geweldige zaak waar wij altijd weer terugkomen!

Sabine Bosma

Bij Carré denkt het hele team met je mee. Meerdere adviseurs hebben ons begeleid in het creëren van ons droomhuis. Van 3D ontwerp tot eindresultaat. Wij willen in het bijzonder Will, Tom en Harm... Bij Carré denkt het hele team met je mee. Meerdere adviseurs hebben ons begeleid in het creëren van ons droomhuis. Van 3D ontwerp tot eindresultaat. Wij willen in het bijzonder Will, Tom en Harm graag bedanken voor de uitstekende service!!

Nellie en Jan Kool

Wij hebben een nieuw wandmeubel aangeschaft en laten installeren. De levering was veel sneller dan verwacht en de installatie en levering is goed verlopen. Dit werd echt door vakmensen uitgevoerd,... Wij hebben een nieuw wandmeubel aangeschaft en laten installeren. De levering was veel sneller dan verwacht en de installatie en levering is goed verlopen. Dit werd echt door vakmensen uitgevoerd, die rustig maar gestaag verder gingen

Dit is allemaal goed verlopen dus geen echte verbeter tips. We hopen dat de rest van onze meubels ook snel geleverd zullen worden

Fam. van Kampen

Topbedrijf!

Geen. Vooral zo doorgaan...

Martin Vink

Prima zaak met uitgebreide collectie

Iets vrijer tijdens het rondkijken

Richard Sijm

Zeer goed geholpen

Neem de tijd als je naar deze winkel gaat, prachtige spullen maar altijd druk. Verder is de kwaliteit een groot pluspunt en de bezorging is super geregeld.

Giel

Goed en aandachtig geadviseerd en geluisterd naar de vragen van de klant

Geen ga zo door

H Reens

Zeer tevreden.Diverse xx daar weat gekocht tot onze tevredenheid.

X