Veel werk, met veel mutaties

Ervaring

Zeer goed in deze roerige tijd. Door Corona zijn er veel mutaties nodig geweest. We hopen uiteindelijk van de geboekte Cruises te kunnen gaan genieten.

Chris

Singapore, Indonesie.

Ervaring

Prettig gesprek op kantoor met later verdere uitwerkingen op de mail en met de telefoon.

Marcel

Toch nog op vakantie

Ervaring

Omdat een geplande cruise heel onzeker werd alvast gekeken naar een alternatief. Hierbij zeer goed geholpen door captain cruise, welke met je meedenkt en met serieuze voorstellen komt. Hebben we al... Omdat een geplande cruise heel onzeker werd alvast gekeken naar een alternatief. Hierbij zeer goed geholpen door captain cruise, welke met je meedenkt en met serieuze voorstellen komt. Hebben we al vaker heel anders meegemaakt.

Gerrit

goed

Evert Buitenhuis

Wij zijn zeer tevreden , wat wij prettig vinden dat we een contact persoon hebben , en we hadden een probleem met princes cruise , ,maar naar intensief contact van Robert met princes , is er nu... Wij zijn zeer tevreden , wat wij prettig vinden dat we een contact persoon hebben , en we hadden een probleem met princes cruise , ,maar naar intensief contact van Robert met princes , is er nu eindelijk geluisterd en is probleem gelukkkig opgelost ,en kunnen we straks met een gerust hart gaan cruise , nu voor de eerste keer met Captain Cruise geboekt en tot nu toe voortreffelijk en overzicht factuur perfect en kan dat ook via de website altijd in zien

Uitstekend , dank zij Mandy , en Robert

Jacobus

Deskundig advies, scherpe prijs!

Ervaring

De medewerkers zijn klantgericht, denken mee en komen met individuele oplossengen

Marti

Weer een heerlijk vooruitzicht

Ervaring

We hebben weer een cruise geboekt in mei 2022. In verband met verjaardagen hebben we wat moeten schuiven met de startdatum van de cruise en dit werd prima opgepakt door Captain Cruise.
We weten...
We weten zelfs ons hutnummer al, nu nog even wachten voor we vertrekken.

Alobertus

100% Inzetbaarheid

zeer goed

Dromen worden waarheid

Ervaring

prima geholpen met de teruggave van onze reis door de covid pandemie.

Marcel

Met Captain Cruise kom je er wel