Els

Uitstekend!

Ervaring

Goede uitleg, prima hulp bij het boeken, en vooral deskundig.

Evelien

Prima service

Ervaring

Wederom een fijne ervaring met de medewerkers tijdens het boeken van onze cruise. Het persoonlijke, maar ook het snelle reageren, maakt het fijn om bij Captain Cruise te boeken.

Piet

Ervaring

Wij hebben zeer goede ervaring want als wij een cruise boeken of informatie nodig hebben staat men direkt klaar met goede antwoorden en niets is te veel.De medewerkers denken met je mee en zodoende... Wij hebben zeer goede ervaring want als wij een cruise boeken of informatie nodig hebben staat men direkt klaar met goede antwoorden en niets is te veel.De medewerkers denken met je mee en zodoende is het een plezier om een cruise te boeken.

paul

Altijd goed !

al een jaar of 10

Marcel

Cruises boek je bij Captain Cruise

Heel goed

Rob

Snelle en adequate service!

Ervaring

We hebben een cruise geboekt met specifieke wensen onder meer m.b.t. de hutten. Alles was in korte tijd naar volle tevredenheid geregeld.

Wil

Erg vriendelijk en behulpzaam

Ervaring

Weet waar over wordt gepraat

Eerste kennismaking met Captain Cruise

Ervaring

Onze eerste kennismaking met Captain Cruise is goed bevallen en heeft geleid tot een definitieve boeking.

Persoonlijke benadering

Ervaring

Een cruise boeken doe je in het algemeen niet dagelijks. Er zijn veel vragen te stellen, daarom hebben wij drie of vier maal contact met uw bureau gehad. De vriendelijkheid was opvallend, maar nog... Een cruise boeken doe je in het algemeen niet dagelijks. Er zijn veel vragen te stellen, daarom hebben wij drie of vier maal contact met uw bureau gehad. De vriendelijkheid was opvallend, maar nog meer sprak aan dat men werkelijk wist met wie men sprak. Dit ontdekten we door persoonlijke opmerkingen etc. Voor ons een reden om de volgende cruise weer bij Captain Cruise te boeken !

Kees

Cruise specialist