Slim meedenken

Top

Gina

Captain Cruise de betere cruise vakantie

Ervaring

We hebben het als geweldig ervaren en door Captain Cruise tot in de puntjes geregeld. We waren met 20 man en ik kan je vertellen dat dat niet makkelijk is om alle 20 als 1 te krijgen maar het is... We hebben het als geweldig ervaren en door Captain Cruise tot in de puntjes geregeld. We waren met 20 man en ik kan je vertellen dat dat niet makkelijk is om alle 20 als 1 te krijgen maar het is door middel van Robert Pieter zeer zeker goed gelukt. Service was top en al hadden we nog zoveel vragen er werd altijd geantwoord en nooit de indruk dat ze bij Captain Cruise van je vervelen, ook niet na de betaling. Top!

Michael

Snel en betrouwbaar

Ervaring

prima ervaringen met meerdere medewerkers van dit bedrijf. Goede, snelle en reƫle service. Denken met je mee.

Peter

Captain Cruise uitstekend

Ervaring

Juiste en snelle informatie bij mijn boeking voor mooie prijs

Tom

Informatieve en meedenkende cruisespecialist

Ervaring

We hebben al jaren een goede ervaring met Captain Cruise en vinden dat ze veel informatie verschaffen en ook meedenken met oplossingen. Zeker in deze onzekere Covid-19 tijd staan ze klaar met... We hebben al jaren een goede ervaring met Captain Cruise en vinden dat ze veel informatie verschaffen en ook meedenken met oplossingen. Zeker in deze onzekere Covid-19 tijd staan ze klaar met oplossingen en alternatieven. Ook de eigen cruisebeurs is informatief.

Miranda

Fijn persoonlijk en betrouwbaar

Gerard van der linden

Zeer goed

Buiten gewoon

Ingrid

Boeking cruise Noorse fjorden

Ervaring

Goede ervaring, vriendelijk en behulpzaam mailverkeer, snelle reacties

Waardering

alles prima geregeld