Wilma

Klantvriendelijk met kennis van zaken.

Naar tevredenheid geholpen.

Jan

Cruisen met Captain Cruise

Ervaring

echt perfect geregeld met goede adviezen

JMG Roelofs

Cruisen met Captain Cruise

Zeer goede ervaringen

Margreet

Persoonlijk advies , betrouwbaar, uitstekende service

Ervaring

Erg tevreden over service! Persoonlijk, en laagste prijsgarantie. Niets is teveel moeite te assisteren bij boekingen of calamiteiten. Laatst zelf ervaren, team Captain cruise stond direct klaar om... Erg tevreden over service! Persoonlijk, en laagste prijsgarantie. Niets is teveel moeite te assisteren bij boekingen of calamiteiten. Laatst zelf ervaren, team Captain cruise stond direct klaar om te helpen. Met positief resultaat.

Pieternella

"ZEEWAARDIG "

Goede informatie.
En feedback

Hélène

Goed verwerkte annulering en nieuwe boeking

erg goed

Tom

Annulering cruise door Covid

Ervaring

Helaas hebben wij onze geplande cruise moeten annuleren door een constatering van Covid-19 in het reisgezelschap. Captaincruise heeft ons perfect geholpen in het annuleren van onze reis en het... Helaas hebben wij onze geplande cruise moeten annuleren door een constatering van Covid-19 in het reisgezelschap. Captaincruise heeft ons perfect geholpen in het annuleren van onze reis en het opnieuw boeken van de reis op later tijdstip.

Piet

Perfect.

Ervaring

Wij stonden in Fort Lauderdale voor een cruise en deze werd geannuleerd ivm Corona.Wij bellen naar het noodnummer en binnen no time was allesgeregeld om weer naar Nederland teru te gaan.Klasse... Wij stonden in Fort Lauderdale voor een cruise en deze werd geannuleerd ivm Corona.Wij bellen naar het noodnummer en binnen no time was allesgeregeld om weer naar Nederland teru te gaan.Klasse geregeld.

Marcel

Voor ons DeE Cruisespecialist