Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

Enorm leuk, avontuurlijk, je wordt er steeds handiger in !

goede persoonlijke service ook bij vragen onderweg

Een filmpje over gebruik water, toilet, gas etc

Michiel

Wat een avontuur! Lekker met mn 2 kids 2 weken lang door Europa getourd. Het rijden was supergezellig en al een belevenis op zich. Kortom zeker voor herhaling vatbaar indien je naar mooi weer land... Wat een avontuur! Lekker met mn 2 kids 2 weken lang door Europa getourd. Het rijden was supergezellig en al een belevenis op zich. Kortom zeker voor herhaling vatbaar indien je naar mooi weer land gaat anders binnenruimte wel erg klein voor 3-4 personen.

Auto rijdt perfect en cruise control was welkome aanvuling
Interieur als nieuw

Betere koeling koelkast
Chemisch toilet stinkt snel
Geen eigen risico de afkoop in de huurprijs verwerken
Geen verwarming of airco in de nacht

CvZ

De camper is zeer goed bevallen. We hebben voor het boeken de camper een keer bekeken, maar waren als snel om. De camper zag er piekfijn uit en er werd de tijd Voor je genomen. We hebben dan ook 3... De camper is zeer goed bevallen. We hebben voor het boeken de camper een keer bekeken, maar waren als snel om. De camper zag er piekfijn uit en er werd de tijd Voor je genomen. We hebben dan ook 3 weken kunnen genieten van deze unieke ervaring.

Vriendelijke benadering
Goed onderhouden camper

K. Hamer

Ideaal reizen met een baby, alle ruimte en comfort

Communicatie met Ernst

Matige service. We hadden de camper voor 3 weken gehuurd en vroegen om deze op zaterdag in te leveren. Vlak voor vertrek vertelde dat het niet kon. En dat na een een uitgebreide mail wisseling. Matige service. We hadden de camper voor 3 weken gehuurd en vroegen om deze op zaterdag in te leveren. Vlak voor vertrek vertelde dat het niet kon. En dat na een een uitgebreide mail wisseling.
Bij retour brengen vond ernst dat er een kras bij was gekomen op exact dezelfde plek waar al schade bestond. Ook waren digitale foto's. We waren het niet hem eens. Er was geen discussie
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat al deze lovende beoordeling door zijn klanten zijn geschreven, ik kan niet aan de indruk onttrekken dat deze commentaren van elders komen.

Mooie goed camper

Veel meer flexibiliteit. De prijs kwaliteit is duidelijk uit balans. Wees zeer alert op krassen en schade bij het ophalen. Laat je in de luren leggen door zijn vriendelijke gedrag en wees alert op... Veel meer flexibiliteit. De prijs kwaliteit is duidelijk uit balans. Wees zeer alert op krassen en schade bij het ophalen. Laat je in de luren leggen door zijn vriendelijke gedrag en wees alert op zijn beoordelingen. Iemand die alleen maar de hoogste beoordeling krijgt daar klopt iets niet.

Reactie Camperhuren.nl:

Klant heeft een mooie reis naar Noorwegen gemaakt. Jammer genoeg hadden ze niet zulk mooi weer (veel regen) wat wel een domper op hun vakantie is geweest. Bij terugkomst bleek dat er naast een... Klant heeft een mooie reis naar Noorwegen gemaakt. Jammer genoeg hadden ze niet zulk mooi weer (veel regen) wat wel een domper op hun vakantie is geweest. Bij terugkomst bleek dat er naast een eerdere schade een diepe kras op de garagedeur te zitten. Wij hebben niet de hele kosten voor zo'n reparatie (450 euro) in rekening gebracht maar naar aanleiding van de grote van de schade een bedrag van 60 euro gerekend. Ons inziens een schappelijke afwikkeling. Nu blijkt in de feedback dat bijna alles niet goed was. Spijtig om te vernemen. Wij hopen dat ze volgend jaar terug komen voor nog een mooie campervakantie.

N. Offerman

Het was onze eerste keer en we hebben een fantastiche vakantie gehad!

Rijd goed, schoon nagenoeg nieuw materiaal.

Stabilisatie pootjes.

Andre Koppenol

Fantastisch! Zeer compleet en schoon... Zo hoort een vakantie te beginnen.

Goede uitleg vooraf; nieuwe, complete camper van alle gemakken voorzien.

Ophaaltijd zou iets eerder mogen dan 14.30 uur, maar dat is dan ook echt alles.

Schone fijne bijna nieuwe camper.

Fietsenrek achterop was niet je-van-het

Het was een super gave vakantie. Met de camper door noorwegen.....wat een belevenis!!! En zo een campervriendelijk land, super!
Het was onze eerste keer met een camper, maar we gaan het zeker...
Het was onze eerste keer met een camper, maar we gaan het zeker nog eens doen. En dan is camper amsterdam een prima bedrijf om dat te doen.

Vrij nieuwe camper waardoor ie keurig en heel fijn in gebruik is.
De horren en de screens zijn zeker een pluspunt, dit werkte allemaal perfect!
En het bed sliep erg lekker.

Een bezem of in ieder geval een goede stoffer en blik met lange steel is wel handig.

Alan O'Brien

Heel erg leuk, maar wel veel om op te letten.
Willen zeker vaker huren en ovewegen zelfs om te kopen..

Vrijheid, luxe en alles bij de hand, ergens niet leuk , gewoon doorrijden naar andere plek.

Vind de camper binnen een beetje fragiel, zou iets duurzamer gebouwd mogen worden.