Gerard Dokter

Top producten! Doet wat beloofd wordt! De bewegingsdetectie en andere slimme functies werken loepzuiver en de app werkt perfect. Beelden terugkijken via de app is echt super makkelijk ook. Chapeau... Top producten! Doet wat beloofd wordt! De bewegingsdetectie en andere slimme functies werken loepzuiver en de app werkt perfect. Beelden terugkijken via de app is echt super makkelijk ook. Chapeau mannen!

Samir Irfane

Alles is prima behalve het terugspoelen van beelden op de app en de bewegingsdetectiezone dat werkt niet zoals het zou moeten werken

Reactie Dutch Security Systems:

Beste Samir,
Beste Samir,
Vervelend dat bepaalde dingen bij u niet helemaal lijken te werken. We helpen u hier heel graag mee dat uw systeem ook werkt zoals het hoort te doen. De app en zeker de persoonsdetectie werken ten alle tijden extreem goed, dus wellicht dat we u een beetje op weg kunnen helpen met de instellingen. Ik zal u zelf persoonlijk even bellen om u op weg te helpen.
Robin Wijker
Algemeen Manager

Maurice Swinkel

Set van 10x 8 megapixel camera’s gekocht uitmuntend beeldkwaliteit, super app werkt altijd.

En niet te vergeten wat een service, lang niet zoon bedrijf gezien. Dank

Christian

Super bedrijf denken mee met de klant en willen de klant ook graag helpen

Rolf Schenk

Correcte , vlotte levering, documentatie

Harry van Wijngaarden

Een zeer accuraat bedrijf , telefonisch bereikbaar , dat is de kracht van een bedrijf en niet verschuilen achter mailtjes , zeer tevreden

Karin

Goeie ervaring met dit bedrijf! Handleiding keurig in orde en push meldingen bij beweging werkt zoals het hoort!

Nick en Robin bedankt voor dit geweldige camera systeem. Groet Karin

Jan

Camerabeveiliging zoals het hoort en beschreven staat op de webshop erg tevreden zeker een aanrader

Maurice Smeets

Het gaat wel. Handleiding (en) konden wat beter.