Maurice Smeets

Het gaat wel. Handleiding (en) konden wat beter.

Govert Reedijk

Zoals het op de website staat functioneert de camera. Wel benieuwd naar de update voor de bewegingsdetectie. Verder is de service top, komen hun afspraak na en zijn goed bereikbaar.

Henry Thijs Smoorenburg

Het contact is gelijk al goed eerst via de chat.
Het contact is gelijk al goed eerst via de chat.
Goed advies over de plaatsing van de camera's..wij hebben er 3 aan de voorkant van ons huis. Toen we de set gingen bestellen kregen we van Robin er een instructie video via de mail bij voor de eerste belangrijke stappen. Het werkt perfect! Goede kwaliteit. Toen wij nog een aantal vragen hadden, konden we dit op afspraak via een video call doen. Robin heeft ons ontzettend goed geholpen. We zijn zeer tevreden over de goeie service. Wij raden Robin en zijn bedrijf dan ook zeker aan!.

Bart Van Compernolle

Zeer goed

Thijs Smoorenburg

Prima service en uitstekend advies en zeer klantgericht

Ad Blitterswijk

Geweldige service, top materiaal gemakkelijk te installeren en heel goed bereikbaar voor ondersteuning en advies. Zeldzaam goed!

Johan Verhecken

Snelle levering en goede service

Jurgen

Zelden zo'n klantvriendelijk bedrijf gezien. Helpen goed bij vragen: je kan gewoon bellen, heerlijk! Mooie spullen, goed te installeren. Tip: bestel wel direct voor de dome camera's de extra... Zelden zo'n klantvriendelijk bedrijf gezien. Helpen goed bij vragen: je kan gewoon bellen, heerlijk! Mooie spullen, goed te installeren. Tip: bestel wel direct voor de dome camera's de extra bevestingsring om de kabel kwijt te kunnen. Dit zorgt ervoor dat je kleinere gaten moet boren door de muur.

Eric De groot

Super goede service , goed berijdbaar en uiterst vriendelijk.

Ron Groeneveld

Goede ervaring, snelle reactie en goede hulp bij problemen