Yassine

Na 2 inbraken in mijn bedrijf een camera systeem gekocht bij dit bedrijf, na de 3e inbraak camera beelden overhandigd aan de politie en zijn de daders herkend en opgepakt. Dankbaar !

Roy Kraaienveld

Bedrijf dat camera’s begrijpt, provisioneel camera systeem met uitstekende camera’s en app.

John Kraakman

Ik koop als installateur al jaren camera systemen bij dit bedrijf, camera systemen zijn provisioneel en een echte aanrader.

Service bij aankoop en na aankoop, geweldig mannen ga zo door....

Service bij aankoop en na aankoop, geweldig mannen ga zo door.

Groet John Kraakman

J.Grippeling

Zeer goed, ook de na zorg en de technische helpdesk.

Paulo Riggers

Fantastisch systeem beelden haarscherp, echt plug and play.

Tom

Camera systeem en hun nieuwe alarm aangekocht, alles werkt zoals beschreven op de webshop, vakkundig bedrijf dit omdat hun personeel jarenlang beveiliging systemen hebben gemonteerd. Thanks mannen!

Michel

Scherpe beelden top app en de service uitstekend. Aanrader

P. Martens

Klantvriendelijkste en betrouwbaarste bedrijf dat ik ken.

Klantvriendelijkste en betrouwbaarste bedrijf dat ik ken.

Na anderhalf jaar geleden een draadloos beveiligingscamera set te hebben gekocht, ervoer ik na verloop enkele problemen. Dutch securiteit Systems doet wat het beloofd. Direct een medewewerker aan de lijn die meedacht over de oplossing door online mee te kijken. Toen bleek dat de problemen deels, maar niet volledig konden worden opgelost, werd mij een compleet nieuw systeem aangeboden. Ik hoefde hier niet om te vragen. Het bedrijf vond het belangrijk dat ik van alle mogelijkheden die het systeem te bieden heeft, gebruik moest kunnen maken. Na alles ontvangen te hebben, werd er online hulp geboden om de nieuwe set snel in te stellen en bedrijfsklaar te maken. Echt een top service die je tegenwoordig niet snel meer meemaakt. De belofte die ze op de site doen wordt echt waar gemaakt. Als je een goede kwaliteit beveiligingscamera zoekt en een top service, dan ben je hier aan het juiste adres.