stefan De Cock

Alles werk naar behoren.en perfecte feedback

Egwin Koers

Er is duidelijke informatie verstrekt, goede communicatie, snelle levering. Helaas nog niet geïnstalleerd ivm tijdsgebrek aan mijn zijde dus ik kan nog niet zeggen over de kwaliteit van de camera’s.

Marie christine De plecker

Top kwaliteit

Vincent piers

Prima geholpen bij ons probleem van de camera.

Marco Hermans

Snelle levering en duidelijke beschrijving

Cor

Prettige samenwerking via telefoon en App. Komen na wat ze zeggen.

Ruud Südmeier

Goed!!, Reageert gelijk tijdens de chat, je wordt netjes te woord gestaan.

Anthony Hennebert

Alles ok.
Alles ok.
Enkel 1 iets. Bij de camera's zat een umbraco sleutel om de camera vast te zetten op de beugel. Bij 3 van de 4 camera's was dat de verkeerde grootte en lukte het niet. Had niet gezien dat er 1 goede in zat bij 1 van de camera's. Ik heb dan zelf één gebruikt die ik had maar ook niet de juiste maat. Hierdoor is er 1 stuk gedraaid en heb ik dit moeten uitboren. Vervelend. Nu kan ik deze camera niet meer vastzetten. Mocht het mogelijk zijn een nieuw huis van rond de camera te verkrijgen met nieuw vijsje zou dit probleem opgelost kunnen worden. Vind dit ook vervelend en jammer.

Patrick Ramaekers

Zeer betrouwbaar bedrijf. Mijn aangekochte producten werken super goed. Online vragen worden altijd snel beantwoord. Ook na aankoop van goederen, en dat vind ik zeer belangrijk