Caffero

Adaro’s Poolparty

Top show met vriendelijk en meedenkend personeel

Reactie Caffero:

Bedankt voor je recensie DJ Adaro! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel!

PEC Zwolle heeft een goede ervaring met Caffero waarbij het contact goed was en men aan de verwachtingen heeft voldaan.

Reactie Caffero:

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring met Caffero. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de verzorgde vuurwerkshow. Wij zijn trots dat wij PEC Zwolle toe hebben mogen voegen aan... Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring met Caffero. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de verzorgde vuurwerkshow. Wij zijn trots dat wij PEC Zwolle toe hebben mogen voegen aan onze pyro family! Bedankt voor jullie vertrouwen!

Pim / Roughstate

De beste pyro pro's die wij kennen. Top crew die van A tot Z meedenken met het neerzetten van een top productie! Bewijs maar? Is goed: https://ran-d.fanlink.to/lftm2020remix

Reactie Caffero:

Hi Pim, bedankt voor het delen van je ervaring met Caffero. Onze pyro-heroes zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen, met een eindresultaat waar we enorm trots op zijn.
Bedankt voor...
Bedankt voor jullie vertrouwen!