Ingrid Rompa

Ik had de tennistas besteld, had de indruk dat er echt ruimte in zat voor ballen enz. maar dat is helaas niet het geval. Eigenlijk kan ik er dus niets mee.......is het mogelijk om terug te sturen?

Hi Ingrid,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat de tennistas niet naar wens is.
Je mag ons mailen naar info@cadeau4jou.nl zodat we de retour gegevens met je kunnen delen.
Met...
Hi Ingrid,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat de tennistas niet naar wens is.
Team Cadeau4jou

Riet van der Aa

Prima verzorgd

T krekel

Late levering, jays true wireless werk niet goed. Een oortje werkt niet.

Beste Theo,
Beste Theo,
Wat vervelend dat je bestelde cadeau defect is, dat is uiteraard niet de bedoeling. Kan je ons een e-mail sturen zodat wij naar een passende oplossing kunnen kijken: info@cadeau4jou.nl
Wij vinden het erg vervelend dat je bestelde cadeau vertraging had opgelopen bij de postvervoerder, helaas hebben wij daar geen invloed op.
Je e-mail zien wij graag tegemoet!
Groet,
Team - Cadeau4Jou

Martijn

Kerstpakket maar geen kerstpakket. Weinig goede keuze. Cadeau4Jou was gekozen om ons kerstpakket samen te stellen. Maar helaas bij meerdere keuzes, ook meerdere losse verzendingen die op... Kerstpakket maar geen kerstpakket. Weinig goede keuze. Cadeau4Jou was gekozen om ons kerstpakket samen te stellen. Maar helaas bij meerdere keuzes, ook meerdere losse verzendingen die op verschillende dagen werd geleverd. Zo werd de brievenbus een soort van advent kalender. Elke dag een andere zending.

Bestellingen werden wel heel snel geleverd.

Hi Martijn,
Hi Martijn,
Bedankt voor je feedback!
Wij hebben verschillende samenwerkingen met leveranciers zodat wij een mooi keuze aanbod hebben. Door die samenwerkingen kan het wel voorkomen dat je bestelling uit verschillende pakketjes bestaat. Bij het product staat beschreven dat deze rechtstreeks geleverd wordt vanuit onze leverancier.
Mocht je verdere vragen hebben over je bestelling of over Cadeau4Jou, mag je altijd per e-mail contact met ons opnemen: info@cadeau4jou.nl
Groet,
Team Cadeau4Jou

H. Youssef

Zeer goed!!

Rob Fase

Snelle levering, makkelijk bestellen wat wil je nog meer

Lian

Perfect geregeld

Anita

Vond het helaas teleurstellend Had graag een bon gekozen, waar je andere bonnen voor kunt kopen, die keuze was er niet

Noortje

Leuke keuze en supersnelle levering

Saskia van Dijk

Doe ik niet weer, weinig keuze en veel te weinig waar voor je punten

Hi Saskia,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat het is tegen gevallen. Helaas hebben wij geen berichtje van je ontvangen en horen het graag als we je ergens mee kunnen helpen....
Hi Saskia,
Team Cadeau4jou