Corrie

Leuke cadeaus om uit te zoeken voor bijna iedereen iets
Helaas is de box kapot tot heden nog geen nieuwe gekregen en lastig en moeizaam contact ben benieuwd of nog opgelost wordt

Beste Corrie,
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat de speaker niet naar behoren werkt, dat is uiteraard niet de bedoeling.
We hebben jouw een e-mail gestuurd en daarbij aangegeven aan...
Beste Corrie,
We hebben jouw een e-mail gestuurd en daarbij aangegeven aan nieuwe speaker te hebben opgestuurd.
Team Cadeau4jou

Gerda

Het was een teleurstelling dat het cadeau van mijn eerste keus vrij snel op was en niet meer leverbaar. Ook mis ik de optie om te kiezen voor een bol.com cadeaubon.
Cadeau van tweede keuze werd...
Cadeau van tweede keuze werd overigens zeer snel geleverd.

Beste Gerda,
Beste Gerda,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat het gewenste cadeau niet meer op voorraad is.Wij proberen in ons assortiment altijd zoveel mogelijk cadeaus op te nemen, zodat er voor iedereen wat leuks tussen zit. Wij wensen je veel plezier met het uitgekozen cadeau.

Ellen

TOP!! Genoeg keuze, voor ieder wel iets te vinden. Snelle en goede levering.

Benno

Levering 2x uitgesteld door DHL
Uiteindelijk ontvangen maar helaas e.e.a. kapot in de doos. Lekkend douce schuim waardoor overig nat en vies geworden!

Hi Benno,
Hi Benno,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat het cadeau niet naar behoren is geleverd dat is uiteraard niet de bedoeling. Helaas hebben we nog geen bericht van jou ontvangen. We ontvangen graag jouw bestelnummer zodat we je verder kunnen helpen.
Je mag ons mailen naar info@cadeau4jou.nl
Team Cadeau4jou

Tamara Coenradi

Supersnelle levering!

B. Vergouwen

Nu 3 x tel. contact maar nog steeds geen cadeau ontvangen

Beste mevrouw Vergouwen,
Wij vinden het erg vervelend dat je het bestelde product nog niet ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Per e-mail gaan wij je op de hoogte brengen...
Beste mevrouw Vergouwen,
Per e-mail gaan wij je op de hoogte brengen van de status en gaan wij het met je oplossen.

Hans

Leuk idee zelf winkelen met een gekregen tegoed maar wel duurder dan andere echte online winkels. Wel een redelijke keuze met van alles wat. Gemakkelijk te bestellen en mooi verpakt met een snelle... Leuk idee zelf winkelen met een gekregen tegoed maar wel duurder dan andere echte online winkels. Wel een redelijke keuze met van alles wat. Gemakkelijk te bestellen en mooi verpakt met een snelle verzending.

Beste Hans,
Bedankt voor je mooie feedback, dat vinden wij altijd erg leuk om te lezen!
Beste Hans,
Bedankt voor je mooie feedback, dat vinden wij altijd erg leuk om te lezen!
Wij proberen met alle cadeaus die wij aanbieden de advies verkoopprijs aan te houden die wij ontvangen van onze leveranciers.
Kan je ons een e-mail sturen welk product er duurder is op onze website dan online op andere webshop? De e-mail kan je sturen naar: klantenservice@cadeau4jou.nl
Groet,

Priscilla stam

Goede kwaliteit en snelle levering!

Bart Magielse

Zeer snelle levering