Ronald Möhrke

Korting is sigaar uit eigen doos. Elders vaak goedkoper. Bonnen is te weinig keuze.

Hi Ronald,
Bedankt voor je feedback.
Hi Ronald,
Bedankt voor je feedback.
Het is belangrijk op te merken dat onze prijzen conform de inkoop- en verkoopprijzen zijn vastgesteld. We streven ernaar om kwalitatieve producten en service te bieden.
We wensen je veel plezier met het uitgekozen cadeau.

Pdh

De cadeaus waar wij uit mogen kiezen is niet perse de keuze waar ik zelf heel enthousiast van wordt. Toch een keuze gemaakt. Cadeau kwam de dag erna sl aan, helaas kapot. Foto gemaakt en t werd... De cadeaus waar wij uit mogen kiezen is niet perse de keuze waar ik zelf heel enthousiast van wordt. Toch een keuze gemaakt. Cadeau kwam de dag erna sl aan, helaas kapot. Foto gemaakt en t werd gelijk opgelost. Volgende dag weer een nieuwe ontvangen dus aan de service ligt t zeker niet.
T gaat mij meer om de keuze die we krijgen.

miranda

Super handige website, proces en levering binnen 1 dag

Truus van Zundert

Super

2 bestellingen gedaan. Waarvan 1tje al de volgende werkdag binnen was. De 2e bestelling komt later... we zijn nu 2 weken verder. Nog niks vernomen

Beste,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat je het cadeau nog niet hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Helaas hebben we geen berichtje ontvangen van jou over de...
Beste,
Bedankt voor je feedback!
Helaas hebben we geen berichtje ontvangen van jou over de bestelling.
We willen dit graag oplossen, kun je ons een e-mail sturen met jouw bestelnummer?
Je kunt het sturen naar info@cadeau4jou.nl

Roelof

Herenpolsarmband besteld - op foto leek het heel wat - ziet er op zich goed uit maar in de praktijk past de band niet om mijn slanke pols - zonde van het geld dat men hieraan gespendeerd heeft. Voor... Herenpolsarmband besteld - op foto leek het heel wat - ziet er op zich goed uit maar in de praktijk past de band niet om mijn slanke pols - zonde van het geld dat men hieraan gespendeerd heeft. Voor mij een waardeloos niet te gebruiken kado.

Hi Roelof,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat het cadeau niet naar wens is, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Helaas hebben we geen berichtje ontvangen van jou over de...
Hi Roelof,
Bedankt voor je feedback!
Helaas hebben we geen berichtje ontvangen van jou over de bestelling.
We willen dit graag oplossen, kun je ons een e-mail sturen met jouw bestelnummer en foto van de armband?
Je kunt het sturen naar info@cadeau4jou.nl

Lucenta Westerveld

Makkelijk te bestellen was de volgende dag al binnen. Heel snel

Adje Verheijen

Mooi cadeau!!