Eerste druk stickers was helaas mislukt echter is de aangeboden oplossing zeer in de smaak gevallen.

Snelle feedback en geboden oplossing.

Jannes van den Brand | WinterRally2017

Heel erg klant vriendelijk! goed advies en zeer goede kwaliteit!

Advies
meedenkend
kwaliteit

Tevreden

tevreden

Gemeente Someren

Door een bedrijf waar we mee samenwerken in een project getipt om bij Busisnessstickers.nl autostickers te laten maken. Deze eerste samenwerking met Busisnessstickers.nl is goed bevallen.

Uitstekend service en kwaliteit. Groot assortiment en snelle levering en concurrerende prijzen.

ISPM industrial service & project management

Alles duidelijk en vlotte service,geen klachten

Goede prijs kwaliteit verhouding

M.G.P.

Top service! Ik had snel logostickers nodig en de stress intern liep hoog op. Werd goed geholpen door het personeel en de site is duidelijk.

Service en kwaliteit.

Feedtuber BV

Prima service, persoonlijke benadering.
Goed overleg over drukproeven

persoonlijk contact

hse

In eerste instantie waren ze de bestelling kwijt, dit is echter snel gecorrigeerd.
Ik hoop dat onze mensen net zo doortastend te werk gaan als Kevin!

Bezorgscooterservice

Goed product heb aangepast pdf gestuurd en geleverd naar wens.

Gebruikvriendelijke site

Het Zenkapelleke

Heel tevreden over de afgeleverde stickers.
Heel tevreden over de afgeleverde stickers.
Verzending is wel beetje raar gelopen. Werd verzonden naar een andere huisnummer dan op de factuur vermeld stond. Is gelukkig wel tot bij mij geraakt.

De gratis drukproef vind ik een serieuze meerwaarde en heeft voor mij de doorslag gegeven om de bestelling hier te plaatsen.