Snail Media

Website Snail Media

Omschrijving samenwerking

Ik heb destijds geen review geschreven, maar inmiddels draait mijn website alweer meer dan een jaar feilloos. Ik ben heel blij met het werk wat Alexander voor mij gedaan heeft. Van het verhuizen... Ik heb destijds geen review geschreven, maar inmiddels draait mijn website alweer meer dan een jaar feilloos. Ik ben heel blij met het werk wat Alexander voor mij gedaan heeft. Van het verhuizen naar een nieuwe website host tot het implementeren van kleine extraatjes die ik graag wilde :) Kan hem zeker aanbevelen.

Bas Dumoulin - Studio MiNSK

Fantastisch werk!

Omschrijving samenwerking

Als je als design studio een nieuwe website wilt dan wil je dat die website er ook helemaal uit gaat zien zoals je bedacht hebt. Bureau Kamp heeft voor ons een custom site gemaakt waarbinnen wij al... Als je als design studio een nieuwe website wilt dan wil je dat die website er ook helemaal uit gaat zien zoals je bedacht hebt. Bureau Kamp heeft voor ons een custom site gemaakt waarbinnen wij al onze specifieke, gedetailleerde wensen verwerkt zagen. Alexander is ontzettend communicatief, open en levert gewoon fantastisch werk.

Rudy Bonnet, voorzitter stichting Voorkoming Kindermishandeling (VKM)

Pakkende website!

Omschrijving samenwerking

Wij zochten een ontwerper die in staat was om onze missie en activiteiten treffend in woord en beeld te laten zien op tablets, mobiele telefoons en PC’s. Daarnaast om ons te ondersteunen in het stop... Wij zochten een ontwerper die in staat was om onze missie en activiteiten treffend in woord en beeld te laten zien op tablets, mobiele telefoons en PC’s. Daarnaast om ons te ondersteunen in het stop zetten en afhandelen van alles dat met onze sterk verouderde website te maken had. En dat in de zeer korte tijd van een week of zes. Alexander heeft dit uitstekend gedaan, we hebben tussendoor regelmatig kunnen overleggen en zijn enorm tevreden over het resultaat. En dit alles voor een prima prijs. We kunnen nu ook heel eenvoudig onze eigen website onderhouden. Kan niet beter!

Frank van Beek, namens tjobtjob

Een schot in de roos!

Omschrijving samenwerking

Alexander heeft aan een half woord genoeg en overtreft met zijn webdesign en service nu al meerdere keren mijn verwachting. Meerdere keren, want sinds de eerste website die hij voor me maakte, wist... Alexander heeft aan een half woord genoeg en overtreft met zijn webdesign en service nu al meerdere keren mijn verwachting. Meerdere keren, want sinds de eerste website die hij voor me maakte, wist ik hem snel te vinden voor een tweede.

Geef Alexander een half idee en hij kopt hem precies in zoals je bedoelde. Hij heeft wat mij betreft een vrij zeldzame combi van gevoel voor design, verstand van techniek, oog voor user experience en empathisch vermogen om prettig te zijn in samenwerking.

Grayfish Design

Fijne partij om samen mee te werken.

Omschrijving samenwerking

Ik heb samen met Alexander aan een opdracht gewerkt. Dit verliep erg soepel en efficiënt. Hij reageert snel en levert goede waarde. Ik raad menig mens aan om een samenwerking met Bureau Kamp aan te... Ik heb samen met Alexander aan een opdracht gewerkt. Dit verliep erg soepel en efficiënt. Hij reageert snel en levert goede waarde. Ik raad menig mens aan om een samenwerking met Bureau Kamp aan te gaan!

re:agile

Mooi werk en prettige samenwerking

Omschrijving samenwerking

Op mijn zoektocht naar een designer voor mijn nieuwe website kwam ik al snel bij Alexander terecht van Bureau Kamp. Wat mij vooral aansprak was zijn uiterst nette portfolio.

Het eerste...

Het eerste contact was snel gelegd en na wat wensen aangegeven te hebben gaf ik Alexander vrije hand in het kiezen van een stijl. We begonnen met het nieuwe bedrijfslogo: dat was meteen raak. We hebben alleen nog wat kleuren aangepast: ik legde mijn wens uit en Alexander maakte meteen een paar alternatieve kleuren. Daar zat een duidelijke winnaar bij, dus dat was snel geregeld!

Daarna gingen we verder met de website: ook hier liet ik Alexander (op basis van mijn oude website) de vrije hand om een nieuwe vormgeving te kiezen. Een paar dagen later werd ik verrast met een schitterend, fris en overzichtelijk design.

Nu was het alleen nog zaak teksten aan te passen, afbeeldingen te zoeken of maken en de puntjes op de i te zetten.

Al met al ben ik heel tevreden met het resultaat en de prettige samenwerking en kan Alexander hartelijk aanbevelen!

Simplex Consultants

“De investering matcht met de kwaliteit, creativiteit en ervaring die we dachten te krijgen.”

Omschrijving samenwerking

Alexander en daarmee Bureau Kamp bleek al snel het juiste bedrijf te zijn voor het ontwerp van ons logo, huisstijl en website. De eerste kennismaking hebben we als prettig ervaren. We waren er... Alexander en daarmee Bureau Kamp bleek al snel het juiste bedrijf te zijn voor het ontwerp van ons logo, huisstijl en website. De eerste kennismaking hebben we als prettig ervaren. We waren er tijdens het gesprek over uit dat Alexander de opdracht voor ons mocht uitvoeren.

Zelf hebben we voor het logo een aantal ideeën voorgedragen. Het bleek achteraf niet nodig te zijn. Alexander heeft zijn eigen creativiteit goed laten samenvloeien met hetgeen wij met het bedrijf be-ogen. Het eerste concept was meteen raak! De huisstijl volgde hier al snel achteraan. Het proces van ontwerp tot en met het live gaan van de website heeft een aantal weken geduurd. In de tussenliggende periode heeft Alexander er voor gezorgd dat de site volledig op onze wensen werd afgestemd. We zijn content met het eindresultaat.

Conclusie: opdracht is netjes en binnen de afgesproken marge van de planning afgerond. Alexander toont hiermee een betrouwbare leverancier te zijn. De investering matcht met de kwaliteit, creativiteit en ervaring die we dachten te krijgen.

Maxim Winkelaar Architects

Snel, denkt mee en een goede service!

Omschrijving samenwerking

Alexander heeft ons geholpen met het bedenken en maken van ons logo, visitekaartje en informatiebrochure. Hij levert snel de eerste opzet aan, luistert goed, denkt mee in mogelijkheden en maakt de... Alexander heeft ons geholpen met het bedenken en maken van ons logo, visitekaartje en informatiebrochure. Hij levert snel de eerste opzet aan, luistert goed, denkt mee in mogelijkheden en maakt de vertaalslag naar een kwalitatief mooi eindproduct. Kortom een tevreden klant en kan Bureau Kamp van harte aanbevelen!

Bloemotie

Top!

Omschrijving samenwerking

Alexander heeft mij zeer goed geholpen mijn bedrijf op te starten door een mooi en tijdloos logo te ontwerpen dat goed blijft hangen bij mensen. Hij denkt goed mee in de gesprekken en voelt precies... Alexander heeft mij zeer goed geholpen mijn bedrijf op te starten door een mooi en tijdloos logo te ontwerpen dat goed blijft hangen bij mensen. Hij denkt goed mee in de gesprekken en voelt precies aan wat je bedoelt. De mooie website van mijn bedrijf ‘Bloemotie’ heeft hij volledig naar mijn smaak ontworpen en opgezet. Nog steeds maak ik gebruik van Alexander zijn diensten bij uitbreiding en verfijning van mijn digitale uitstraling! Top bedrijf!

Boerenklompen

Boerenklompen

Omschrijving samenwerking

Nadat het idee geboren was om een webwinkel te gaan beginnen, begon de zoektocht naar iemand die mij kon helpen om een webwinkel te bouwen. Na veel gezocht te hebben op google had ik een lijstje met... Nadat het idee geboren was om een webwinkel te gaan beginnen, begon de zoektocht naar iemand die mij kon helpen om een webwinkel te bouwen. Na veel gezocht te hebben op google had ik een lijstje met webwinkelbouwers opgesteld.
Alexander was in mijn ogen degene die het meest aan mijn eisen voldeed en een zeer nette portfolio had.
Toen heb ik hem benaderd en hebben we een keer afgesproken en besproken wat we zouden gaan maken.
Het bouwen van een webwinkel is wel even een klusje maar Alexander heeft mij uitstekend geholpen en u kunt zelf het resultaat zien op www.boerenklompen.nl. De samenwerking verliep ook buitengewoon soepel en eerlijk.
Het voordeel bij Alexander is ook dat je geen nummer bent maar je weet met wie je te maken hebt en je krijgt altijd reactie. Als je het toch net iets anders wil of iets zint je niet dan kan je dat gerust mailen en het wordt weer in orde gemaakt. Kortom zeker een aanrader !