re:agile

Mooi werk en prettige samenwerking

Omschrijving samenwerking

Op mijn zoektocht naar een designer voor mijn nieuwe website kwam ik al snel bij Alexander terecht van Bureau Kamp. Wat mij vooral aansprak was zijn uiterst nette portfolio.

Het eerste contact was snel gelegd en na wat wensen aangegeven te hebben gaf ik Alexander vrije hand in het kiezen van een stijl. We begonnen met het nieuwe bedrijfslogo: dat was meteen raak. We hebben alleen nog wat kleuren aangepast: ik legde mijn wens uit en Alexander maakte meteen een paar alternatieve kleuren. Daar zat een duidelijke winnaar bij, dus dat was snel geregeld!

Daarna gingen we verder met de website: ook hier liet ik Alexander (op basis van mijn oude website) de vrije hand om een nieuwe vormgeving te kiezen. Een paar dagen later werd ik verrast met een schitterend, fris en overzichtelijk design.

Nu was het alleen nog zaak teksten aan te passen, afbeeldingen te zoeken of maken en de puntjes op de i te zetten.

Al met al ben ik heel tevreden met het resultaat en de prettige samenwerking en kan Alexander hartelijk aanbevelen!

Score voor Bureau Kamp: 5/5
Zou u Bureau Kamp aanbevelen? Ja