Simplex Consultants

“De investering matcht met de kwaliteit, creativiteit en ervaring die we dachten te krijgen.”

Omschrijving samenwerking

Alexander en daarmee Bureau Kamp bleek al snel het juiste bedrijf te zijn voor het ontwerp van ons logo, huisstijl en website. De eerste kennismaking hebben we als prettig ervaren. We waren er tijdens het gesprek over uit dat Alexander de opdracht voor ons mocht uitvoeren.

Zelf hebben we voor het logo een aantal ideeën voorgedragen. Het bleek achteraf niet nodig te zijn. Alexander heeft zijn eigen creativiteit goed laten samenvloeien met hetgeen wij met het bedrijf be-ogen. Het eerste concept was meteen raak! De huisstijl volgde hier al snel achteraan. Het proces van ontwerp tot en met het live gaan van de website heeft een aantal weken geduurd. In de tussenliggende periode heeft Alexander er voor gezorgd dat de site volledig op onze wensen werd afgestemd. We zijn content met het eindresultaat.

Conclusie: opdracht is netjes en binnen de afgesproken marge van de planning afgerond. Alexander toont hiermee een betrouwbare leverancier te zijn. De investering matcht met de kwaliteit, creativiteit en ervaring die we dachten te krijgen.

Score voor Bureau Kamp: 5/5
Zou u Bureau Kamp aanbevelen? Ja