Dutch Motorsport (www.dutchmotorsport.nl)

Alexander van Website delivery heeft een geweldig inlevingsvermogen om ideeën van een (potentiële) klant om te zetten naar een geweldige website. Alexander is multifunctioneel, hij kan bijvoorbeeld... Alexander van Website delivery heeft een geweldig inlevingsvermogen om ideeën van een (potentiële) klant om te zetten naar een geweldige website. Alexander is multifunctioneel, hij kan bijvoorbeeld logo's ontwerpen, maar ook praktische zaken op een website goed aanpakken. Bij het eerste concept van mijn website www.dutchmotorsport.nl was ik zeer verbaasd hoe hij al mijn ideeën in de website had verwerkt!

Omschrijving samenwerking

De communicatie met Alexander verloopt zeer prettig. Vragen worden snel en goed beantwoord, ook nadat de website gerealiseerd is. Alexander denkt mee en geeft tips, wat ervoor gezorgd heeft dat de... De communicatie met Alexander verloopt zeer prettig. Vragen worden snel en goed beantwoord, ook nadat de website gerealiseerd is. Alexander denkt mee en geeft tips, wat ervoor gezorgd heeft dat de website een geweldig eindresultaat heeft opgeleverd. Aan alles kan je merken, dat het een passie is van Alexander en dat hij er alles aan doet om de klant tevreden te stellen.

Bouwbedrijf Gooise Meren en eVilla

Uiterst tevreden over de werkwijze van Website Delivery! Dit was mijn 4e ervaring met een website ontwikkelaar in 5 jaar tijd en absoluut de beste ervaring tot nu toe.

Omschrijving samenwerking

In onze samenwerking heb ik alles gevonden wat ik zocht, namelijk; punctualiteit, creativiteit, flexibiliteit, oplossingsgericht en directe communicatie.

Daniel

Vakkundig. Meedenkend. Flexibel. Topkwaliteit.

Omschrijving samenwerking

Ik werk inmiddels al een paar jaar samen met Alexander. Niet voor niets is dit al een paar jaar.

Ik ben erg tevreden over Alexander's aanpak. Hij denkt mee, is proactief, communicatief sterk, zeer vakkundig, leergierig en levert kwaliteit. Vragen / opdrachten worden altijd snel opgepakt.

Bedankt tot nu toe!

Belangengroep practici werkgevers dierenartsen

Enorme aanrader! Betaalbare zeer klantvriendelijke hulp en goede kennis.

Uitermate positief.

Westland Makelaardij

Ontwerp huisstijl en makelaarsborden, implementatie SEO & huisstijl op bedrijfswebsite.

Omschrijving samenwerking

Ik heb de samenwerking als zeer goed ervaren. Alexander heeft echt passie en verstand van zijn vak. Hij gaat door totdat je 100% tevreden bent met het eindresultaat, erg klasse! Hij reageert en... Ik heb de samenwerking als zeer goed ervaren. Alexander heeft echt passie en verstand van zijn vak. Hij gaat door totdat je 100% tevreden bent met het eindresultaat, erg klasse! Hij reageert en verwerkt al je vragen/opdrachten vaak dezelfde dag nog op het hoogste niveau. Aanrader dus!