Beschrijf hier uw ervaring

Product ziet er goed uit, verzending ook goed

KlokWerk.eu

Verrassende kwaliteit vor een scherpe prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was snel en correct geleverd en de eerste keer opzetten verliep ook eenvoudig.

Barbara

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle bezorging en mooi product. Heel blij mee.

Helen

Stevige tent, jammer dat na het plaatsen van het dak de hoes niet meer past.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgebreide website, en hele snelle levering.

JJ Poli

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Een klein probleempje bij het opvouwen, nadat het dakzeil is geplaatst hoef je volgens de instructies het zeil niet te verwijderen, dat klopt. Maar de klittenbandjes moeten wel weer even los gemaakt... Een klein probleempje bij het opvouwen, nadat het dakzeil is geplaatst hoef je volgens de instructies het zeil niet te verwijderen, dat klopt. Maar de klittenbandjes moeten wel weer even los gemaakt van het frame, toen we dat door hadden was het een fluitje van een cent, misschien een idee om dat even te vermelden? Verder zo te zien uitstekende materialen gebruikt. Top!

Rob

Prima tent

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een budget partytent aangeschaft voor een evenement en die heeft het prima gedaan. Natuurlijk zijn de poten wat minder stevig als bij een premium maar ze hebben het prima gedaan. Tent liet... We hebben een budget partytent aangeschaft voor een evenement en die heeft het prima gedaan. Natuurlijk zijn de poten wat minder stevig als bij een premium maar ze hebben het prima gedaan. Tent liet zich snel en moeiteloos opzetten en weer afbreken en van de aangekondigde mogelijke kleine fabrieksfoutjes hebben we naar ons idee geen last.

Mariusz Kmiecik

prima winkel

Erwin Mets

Goeie site, goed product, eerlijke prijs, snelle levering

Zeer fijn

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Op de afgesproken tijd geleverd, snel geleverd binnen 3 dagen, product was goed verpakt. Erg tevreden over mijn product.

Diane Lauwers

Heel goed