Prima product en levering

helma schoofs

Dennis

Prima kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Wat lastig opzetten zonder handleiding, maar er is een soort van tutorial op Youtube te vinden

Reactie Buitenkado.nl:

Hey Dennis, fijn om te horen dat de tent bevalt! Op onze website hebben we 2 handleiding staan voor deze tent: 1 voor het eerste gebruik, en 1 voor het opzetten. Je vindt alle handleidingen op... Hey Dennis, fijn om te horen dat de tent bevalt! Op onze website hebben we 2 handleiding staan voor deze tent: 1 voor het eerste gebruik, en 1 voor het opzetten. Je vindt alle handleidingen op https://www.buitenkado.nl/handleidingen Veel plezier nog met de tent!

voldoende

Rainbow Lizards

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring

De tent is al 2x, op een festival, in gebruik genomen en wat is 'ie fijn 😀 Voor het opzetten heb je minimaal 2 personen nodig, maar 3 is wat sneller.
Kortom een fijne en stevige tent!

Ignace Van de Woestyne

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

De easy-up partytent (3x6m) is van prima kwaliteit, zowel het frame en het doek. Ze is relatief eenvoudig op te stellen met 2 personen en is waterdicht en bestand tegen betrekkelijk felle rukwinden.... De easy-up partytent (3x6m) is van prima kwaliteit, zowel het frame en het doek. Ze is relatief eenvoudig op te stellen met 2 personen en is waterdicht en bestand tegen betrekkelijk felle rukwinden. Dat laatste hebben we dit weekend al meteen kunnen ervaren. Wij zijn zeer tevreden.

Frank van den Heiligenberg

Beschrijf hier uw ervaring

Prima geholpen zowel telefonisch als bij de afhaal.

Mathieu Boomsma

Goede kwaliteit

Snel en goed thuisbezorgd

rob

Goed bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

goed bedrijf met goede service

Goede snelle service