bert vaatstra

Tent is leuk , maar het lukt niet.

Beschrijf hier uw ervaring

Moeilijk o. Op te zetten , lijkt makkelijk maar is toch moeilijk.

Reactie Buitenkado.nl:

Hoi Bert, vervelend om te horen dat het opzetten moeilijk gaat. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je onze tips voor het opzetten al bekeken? Die vind je hier:... Hoi Bert, vervelend om te horen dat het opzetten moeilijk gaat. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je onze tips voor het opzetten al bekeken? Die vind je hier: https://www.buitenkado.nl/media/wysiwyg/Instructie-opzetten-actie-tent.pdf We hebben ook een filmpje op Youtube staan waarop je kunt zien hoe wij deze tent opzetten, zie https://youtu.be/hJ4Qf59qEBU Hopelijk lukt het met deze tips beter en anders mag je ons altijd mailen of bellen voor hulp!

D.w.

Goed !

Duidelijke uitleg, snelle levering

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Goed bereikbare klantenservice, kennis van zaken, goed advies.

Wijnia

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de vakantie de pro easy up partytent besteld. Snel geleverd, compleet met draagtas. Wat mij meteen opviel is de uitstekende kwaliteit van het frame en het dak. Eenmaal opgezet op de camping ben... Voor de vakantie de pro easy up partytent besteld. Snel geleverd, compleet met draagtas. Wat mij meteen opviel is de uitstekende kwaliteit van het frame en het dak. Eenmaal opgezet op de camping ben ik er enorm blij mee en heb het gevoel dat de tent jarenlang mee gaat.

Seije Hu

Beschrijf hier uw ervaring

Party tent was idd zeer snel geleverd

Bianca Schokaert

Oke

Annemieke van der Biezen

Snel geleverd

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en product is perfect in orde

Rick Lohuis

Goede levering en service, maar slecht product.

Beschrijf hier uw ervaring

Ervaring met het bedrijf is prima, maar de gekochte pizzaoven is niet functioneel. Hij is veel te open van de achterkant, zowel de gaten in de brander, als langs alles heen. Waardoor hij... Ervaring met het bedrijf is prima, maar de gekochte pizzaoven is niet functioneel. Hij is veel te open van de achterkant, zowel de gaten in de brander, als langs alles heen. Waardoor hij oncontroleerbaar is, en de vlam terug slaat als je de klep aan de voorkant weghaalt.

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Rick,
Dankjewel voor je aankoop bij Buitenkado en je positieve reactie op ons bedrijf.
Wij jammer dat de pizza oven niet naar tevredenheid is.
Ik zou je willen vragen om ons een...
Beste Rick,
Wij jammer dat de pizza oven niet naar tevredenheid is.
Ik zou je willen vragen om ons een mail te sturen inclusief foto's.
Je kunt dit doen naar contact@buitenkado.nl
We zullen dan samen met je kijken naar een oplossing.
Team Buitenkado
Wieke

Raoul

Beschrijf hier uw ervaring

Pizzaoven, snelle levering , prijs kwaliteit top