meerten Hommersom

Betrouwbaar bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Service is prima, maar aangekocht product voldoet niet.

JLHirs

Blij verrast

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een schaduw doek gekocht, deze werd netjes verpakt en op tijd geleverd. Het doek is ook van goede kwaliteit. Zeer tevreden overmijn aankoop.

Aad Engelen

Mooi product, snelle levering

Frank Smit

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling ging correct en snel.

www.schooltijd.be

Professionele uitstraling

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kocht een pop up tent van 3 x 6 meter bij Buitenkado. Ik heb me laten leiden door de verschillende positieve reviews alsook door het instructiefilmpje waarbij duidelijk te zien is dat de tent... Ik kocht een pop up tent van 3 x 6 meter bij Buitenkado. Ik heb me laten leiden door de verschillende positieve reviews alsook door het instructiefilmpje waarbij duidelijk te zien is dat de tent stevig is. We besloten om de tent zelf op te halen en zo toch wat te besparen op de verzendkosten. De communcatie was helder en duidelijk. Eens we de tent in ons bezit hadden, hebben we ze meteen opgesteld ter controle. Op een kwartiertje hadden we de klus voor mekaar. We kunnen de tent makkelijk opstellen met 2 personen. Ze straalt luxe uit en is inderdaad erg stevig. Wij zijn heel tevreden van onze aankoop.

Prima product en levering

Correcte afhandeling

helma schoofs

Dennis

Prima kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Wat lastig opzetten zonder handleiding, maar er is een soort van tutorial op Youtube te vinden

Reactie Buitenkado.nl:

Hey Dennis, fijn om te horen dat de tent bevalt! Op onze website hebben we 2 handleiding staan voor deze tent: 1 voor het eerste gebruik, en 1 voor het opzetten. Je vindt alle handleidingen op... Hey Dennis, fijn om te horen dat de tent bevalt! Op onze website hebben we 2 handleiding staan voor deze tent: 1 voor het eerste gebruik, en 1 voor het opzetten. Je vindt alle handleidingen op https://www.buitenkado.nl/handleidingen Veel plezier nog met de tent!

voldoende

Rainbow Lizards

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring

De tent is al 2x, op een festival, in gebruik genomen en wat is 'ie fijn 😀 Voor het opzetten heb je minimaal 2 personen nodig, maar 3 is wat sneller.
Kortom een fijne en stevige tent!